زیرنویس فیلم The Legend of 5 Mile Cave (2019)

نام فارسی فیلم : افسانه غار 5 مایلی (2019)

  • ژانر :   جنگی
  • کارگردان :   Brent Christy
  • سال انتشار :   2019
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Adam Baldwin-  Jeremy Sumpter-  Jill Wagner

خلاصه فارسی

یک سرگردان مرموز با پسری با داستان های غرب ارتباط برقرار می کند. زمانی که یک قانونگذار به دنبال طلای گمشده ظاهر می شود، گذشته و حال با هم برخورد می کنند.


خلاصه انگلیسی

A mysterious drifter bonds with a boy with tales of the West. Past and present collide when a lawman appears seeking long-lost gold.


این فیلم با نام تجاری The Legend of 5 Mile Cave محصول کشور United States است.به کارگردانی Brent Christy و بازیگرانی چون Adam Baldwin,Jeremy Sumpter,Jill Wagner در ژانر جنگی در سال 2019 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Battle Over Britain

4.2   - IMDB

خلبان جوانی که تازه دوره آموزشی را سپری کرده است، برای پیوستن به یک پرواز فراخوانده میشود، در حالی که آنها منتظر تماس هستند. در طول یک روز، او شاهد آسمان جنوب انگلستان مملو از دعوای مرگبار سگ است، و پس از هر نبرد طاقت فرسا، مردان به کلبه پراکنده خود باز می گردند، و متوجه می شوند که تعداد دیگری از آنها گم شده است. خلبان و همرزمانش که تمایلی به تسلیم شدن ندارند، با هم متحد می شوند تا یک بار دیگر به آسمان بروند و مصمم هستند که نه تنها از فرودگاه، بلکه از کل کشور خود دفاع کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Legend of Catclaws Mountain

5.3   - IMDB

میندی آنجل را به فرزندی قبول میکند، اسبی با روحیه بالا که طبق افسانه صاحبش را به طلای پنهان در کوههای مجاور میبرد. هنگامی که آنجل توسط یک گنج یاب دیوانه ربوده می شود، میندی و دوستان مدرسه اش به تپه ها می روند تا پونی را نجات دهند و طلای گم شده را شکار کنند. اما میندی با مردی کوهستانی آشنا میشود که به او هشدار میدهد که گنج بخشی از یک نفرین باستانی است - اگر طلا را بردارند، جنگل زیبا را نابود خواهند کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fortunes of War

3.7   - IMDB

هنگامی که یک حمله مخفیانه در نرماندی اشتباه می شود، گروه کوچکی از کماندوهای بریتانیایی از همرزمان خود قطع می شوند. در انباری حفر شده و توسط نیروهای ورماخت محاصره شده اند، شانس بقای آنها ضعیف به نظر می رسد، تا اینکه یک کشف غیرمنتظره فرصتی برای فرار فراهم می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Iron Cross: The Road to Normandy

3.8   - IMDB

کاپیتان مولر برای زنده ماندن در جنگ با نیروهای روسی تلاش می کند. در حالی که آمریکایی های ما لی و تری در حال آماده شدن برای روز D هستند، او را زخمی به نرماندی می فرستند. به زودی نتیجه حل می شود و نبرد GIs ما و آلمانی ها را در یک مسیر قرار می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Legend of La Llorona

3.1   - IMDB

در حین تعطیلات در مکزیک، زوجی متوجه میشوند که ناپدید شدن پسرشان با یک نفرین ماوراء طبیعی مرتبط است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Operation Overlord

3.2   - IMDB

یک هفته قبل از یورش به سواحل نرماندی، دو سرباز آمریکایی به یک مجتمع متروکه نفوذ می کنند تا یک اسیر جنگی را از چنگال رژیم نازی نجات دهند.