لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 10 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Emulator

4   - IMDB

پس از گذراندن 50 سال زندان، یک قاتل سریالی سرشناس اصلاح شده توسط یک کارآگاه قتل استخدام می شود تا کپی سادیستی خود را بگیرد. در سال 2003، چارلی سورلند 70 ساله به دلیل رفتار خوب و مشارکت های اجتماعی پس از 50 سال خدمت به دلیل قتل های زنجیره ای به طور مشروط از اعدام آزاد شد. جیسون لوترای تأثیرپذیر با یک داستان خبری در مورد آزادی و تعهد خود برای جلوگیری از خشونت، داستان را می بیند و علاقه ناسالمی به چارلی پیدا می کند که منجر به تقلید جیسون از گذشته چارلی می شود. با شروع قتل های جدید از طریق مرد قدیمی چارلی، کارآگاه برنت لو متوجه شباهت ها می شود و از کمک چارلی برای وارد شدن به ذهن قاتل کپی خودش با وعده عفو کامل برای شکار استفاده می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Halston

7.5   - IMDB

از آیووا تا استودیو 54، این تحقیق در مورد داستان غمانگیز اولین طراح فوقستاره آمریکایی، داستان هشداردهنده هنرمندی را آشکار میکند که نام خود را به وال استریت فروخته است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Portal

3.9   - IMDB

هنگامی که یک شکارچی ارواح بلندپرواز یک مراسم پرخطر را انجام میدهد، و دریچهای را به روی "طرف مقابل" باز میکند، او و تیمش به سرعت در مبارزه برای بقا در برابر یک نیروی شیطانی باستانی راهی بالای سر خود پیدا میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Strike

7.9   - IMDB

مونگو موریسون خال جوانی است که قرار است در معدن طلای افسانهای زادگاهشان در کنار پدر مغرور خود کار کند. در حالی که بهترین دوستان او از حضور در معدن هیجان زده هستند، مونگو مخفیانه رویای تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه ای را در سر می پروراند. با این حال، مونگو که از اینکه پدرش را ناراحت نکند، و همچنین خال کوچکی است و نمی تواند در نور روشن فوتبال بازی کند، متأسفانه از زندگی به عنوان یک معدنچی کناره گیری می کند. هنگامی که معدن پس از یک حادثه مرموز مجبور به تعطیلی می شود، یک ابرشرور شیطان صفت و شیفته طلا که فقط به عنوان "رئیس" شناخته می شود، تلاش می کند تا مردم شهر را به زورگویی وادار کند تا معدن را به او بفروشند. مونگو برخلاف همه شانسها و با کمک کمی از دوستانش، یک ماجراجویی حماسی از هیجان، خنده، اکشن و خطر را آغاز میکند و به سمت فینالهای فوتبال جام وحشی در روسیه و یک مسابقه نهایی نفسگیر با «رئیس» میرود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Whyte Album

3.1   - IMDB

هنگامی که اکو نوجوان مونترالی متوجه می شود که پدر ستاره راک افسانه ای او جک از کما 17 ساله بیرون آمده است، مجبور می شود او را به خانه ببرد و همسالان "احساسی" خود را بزرگ کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Trick

4.9   - IMDB

داستان درباره یک قاتل زنجیره ای گریزان است که سالانه به یک شهر کوچک سرازیر می شود. او سال به سال مسئول قتل های وحشتناک است که هر کدام به ظاهر بی ربط هستند. هیچ کس باور نمی کند که این می تواند همان قاتل باشد. کارآگاه دنور قبلاً یک بار با تریک روبرو شده و به او شلیک کرده و او را کشته است. یا همه به او می گویند. با این حال، دنور می داند که تریک هنوز آنجاست و او برای انتقام برمی گردد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eli

5.8   - IMDB

پسری به نام الی (چارلی شاتول) با یک اختلال خودایمنی نادر برای معالجه خود در یک کلینیک تجربی محدود می شود. او به زودی شروع به تجربه نیروهای ماوراء طبیعی می کند و این مرکز ظاهراً ایمن را به یک زندان خالی از سکنه برای او و بیماران دیگرش تبدیل می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Miss Virginia

7.1   - IMDB

یک مادر مبارز درون شهری همه چیز را فدا می کند تا به پسرش تحصیلات خوبی بدهد. او که نمیخواهد اجازه دهد پسرش در مدرسهای خطرناک بماند، جنبشی را راهاندازی میکند که میتواند آینده او و هزاران نفر مانند او را نجات دهد.