زیرنویس فیلم Strike (2019)

نام فارسی فیلم : ضربه (2019)

7.9
  • ژانر :   خانوادگی انیمیشن
  • کارگردان :   Trevor Hardy
  • سال انتشار :   2019
  • محصول کشور :   United Kingdom
  • بازیگران :   Ken Stott-  Lizzie Waterworth-  Alex Kelly

خلاصه فارسی

مونگو موریسون خال جوانی است که قرار است در معدن طلای افسانهای زادگاهشان در کنار پدر مغرور خود کار کند. در حالی که بهترین دوستان او از حضور در معدن هیجان زده هستند، مونگو مخفیانه رویای تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه ای را در سر می پروراند. با این حال، مونگو که از اینکه پدرش را ناراحت نکند، و همچنین خال کوچکی است و نمی تواند در نور روشن فوتبال بازی کند، متأسفانه از زندگی به عنوان یک معدنچی کناره گیری می کند. هنگامی که معدن پس از یک حادثه مرموز مجبور به تعطیلی می شود، یک ابرشرور شیطان صفت و شیفته طلا که فقط به عنوان "رئیس" شناخته می شود، تلاش می کند تا مردم شهر را به زورگویی وادار کند تا معدن را به او بفروشند. مونگو برخلاف همه شانسها و با کمک کمی از دوستانش، یک ماجراجویی حماسی از هیجان، خنده، اکشن و خطر را آغاز میکند و به سمت فینالهای فوتبال جام وحشی در روسیه و یک مسابقه نهایی نفسگیر با «رئیس» میرود.


خلاصه انگلیسی

Mungo Morrison is a young mole who is due to begin work at his proud father’s side in their hometown’s legendary gold mine. While his best friends are excited to be in the mine, Mungo secretly dreams of becoming a professional footballer. However, desperate not to upset his father, as well as being a small mole and unable to play football in bright light, Mungo sadly resigns himself to life as a miner. When the mine is forced to shut down after a mysterious accident, an evil and gold-obsessed supervillain known only as ‘The Boss’, attempts to bully the townsfolk into selling him the mine. Against all odds and with a little help from his whacky friends, Mungo begins an epic adventure of thrills, laughs, action and peril, as he hurtles towards the Wild Cup football finals in Russia and a final, breathtaking showdown with ‘The Boss.’


این فیلم با نام تجاری Strike محصول کشور United Kingdom است.به کارگردانی Trevor Hardy و بازیگرانی چون Ken Stott,Lizzie Waterworth,Alex Kelly در ژانر خانوادگی,انیمیشن در سال 2019 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Kung Fu Panda 4

6.5   - IMDB

پو در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به رهبر معنوی دره صلح خود است، اما همچنین به کسی نیاز دارد که جای او را به عنوان جنگجوی اژدها بگیرد. به این ترتیب، او یک کونگ فو کار جدید را برای آن نقطه آموزش می دهد و با شروری به نام آفتاب پرست روبرو می شود که شرورانی از گذشته را تداعی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Legion of Super-Heroes

5.8   - IMDB

کارا که از از دست دادن کریپتون ویران شده است، تلاش می کند تا خود را با زندگی جدید خود روی زمین وفق دهد. پسر عموی او، سوپرمن، او را راهنمایی میکند و به او پیشنهاد میکند فضا-زمان خود را ترک کند تا در آکادمی لژیون در قرن 31 شرکت کند، جایی که او دوستان جدید و دشمن جدیدی پیدا میکند: Brainiac 5. در همین حال، او باید با گروهی مرموز به نام تاریکی مبارزه کند. در حالی که به دنبال سلاح قدرتمندی است که در خزانه آکادمی نگهداری می شود، حلقه بزنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Beavis and Butt-Head Do the Universe

7.1   - IMDB

در احمقانهترین فیلم فضایی که تا به حال ساخته شده است، بیویس و بات هد توسط یک قاضی «خلاق» در سال 1998 به کمپ فضایی محکوم میشوند. وسواس آنها با یک شبیهساز اتصال (هههه) منجر به سفری به شاتل فضایی میشود که بهطور قابلتوجهی فاجعهبار بود. نتایج. پس از عبور از یک سیاهچاله، آنها دوباره در زمان ما ظاهر می شوند، جایی که به دنبال عشق می گردند، از آیفون سوء استفاده می کنند و توسط Deep State شکار می شوند. اسپویلر: آنها گل نمی زنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lightyear

5.3   - IMDB

رنجر افسانهای فضایی باز لایتیر در کنار گروهی از نیروهای جاهطلب و ربات همراهش، سوکس، وارد یک ماجراجویی بین کهکشانی میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mad God

6.8   - IMDB

قاتل را از طریق دنیایی ممنوع از روحهای شکنجهشده، پناهگاههای فرسوده و هیولاهای بدبختی که از ابتداییترین وحشتهای ضمیر ناخودآگاه ساخته شدهاند، دنبال کنید. تمام مجموعهها، موجودات و مجسمههای موجود در این شاهکار ترسناک با دست ساخته شده و با استفاده از تکنیکهای استاپ موشن سنتی متحرک شدهاند. MAD GOD یک کار عاشقانه است، گواهی بر قدرت خلاقیت و ادای احترام به هنر جاودانه انیمیشن استاپ موشن. چشمانت را آماده کن روحت را آماده کن برای ملاقات با سازنده خود آماده شوید.

زیر‌نویس فارسی فیلم King Tweety

5.4   - IMDB

زمانی که ملکه بهشت ​​جزیره ناپدید می شود، قناری زرد مورد علاقه همه به طور غیر منتظره در ردیف بعدی برای تاج قرار می گیرد. همراهان والاحضرت کوچولو شامل مادربزرگ جسور موتورسیکلت و سیلوستر حیله گر می شود که وفاداری آنها با کشف نقشه ای شوم برای از بین بردن توئیتی برای همیشه مورد آزمایش قرار می گیرد.