زیرنویس فیلم Pup Scouts (2018)

نام فارسی فیلم : پیشاهنگان توله سگ (2018)

8.1
  • ژانر :   کمدی انیمیشن
  • کارگردان :   Evan Tramel
  • سال انتشار :   2018
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Paula Stein-  Ambyr Rose

خلاصه فارسی

هنگامی که ژنرال هات داگ توله سگ جدید خود را به نام BooBear و Piper جمع می کند تا همه چیزهایی را که باید در مورد دنیای شگفت انگیز سگ ها بدانند، یاد بگیرند، دو توله سگ در هواپیماهای خود می پرند و با راهنمایی دانش خود در سراسر جهان برای یک ماجراجویی یادگیری شگفت انگیز در سراسر جهان حرکت می کنند. دوست Scuzzy Bot.


خلاصه انگلیسی

When General Hotdog assembles his new pup recruits BooBear and Piper to learn all there is to know about the fascinating world of dogs, the two pups jump in their planes and go for a amazing learning adventure around the globe guided by their know-it-all friend Scuzzy Bot.


این فیلم با نام تجاری Pup Scouts محصول کشور United States است.به کارگردانی Evan Tramel و بازیگرانی چون Paula Stein,Ambyr Rose در ژانر کمدی,انیمیشن در سال 2018 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gender Agenda

5.7   - IMDB

کمیکهای جندرکوئر از سراسر جهان در کاخ الکساندرا لندن در این ویترین کمدی به میزبانی هانا گدسبی برنده جایزه روی صحنه میروند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Irish Wish

5.2   - IMDB

زمانی که عشق زندگی او با بهترین دوستش نامزد می کند، مدی احساسات خود را کنار می گذارد تا در عروسی آنها در ایرلند ساقدوش شود. تا اینکه یک آرزوی خود به خود برای عشق واقعی باعث می شود که او به عنوان عروس آینده از خواب بیدار شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stopmotion

5.6   - IMDB

الا بلیک، یک انیماتور استاپ موشن که پس از از دست دادن مادر زورگوش، تلاش می کند تا شیاطین خود را کنترل کند، که شروع به ساخت فیلمی می کند که به میدان جنگ برای سلامت عقل او تبدیل می شود. وقتی ذهن الا شروع به شکستن می کند، شخصیت های پروژه او زندگی خودشان را می گیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shifting Gears

6.2   - IMDB

پس از اینکه جس مکانیک زن با اکراه موافقت کرد که در یک نمایشگاه ترمیم خودرو شرکت کند، از اینکه دوست پسر سابقش، لوک، رقیب اصلی اوست، شوکه می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ramy Youssef: More Feelings

6.9   - IMDB

رامی یوسف با دومین فیلم کمدی ویژه خود که در مقابل تماشاگران زنده در سالن عقاب سفید در جرسی سیتی، نیوجرسی در 2 و 3 فوریه فیلمبرداری شد، به HBO بازگشت.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Casagrandes Movie

5.5   - IMDB

در یک سفر تولد به مکزیک، رونی آن 12 ساله به طور تصادفی نیمه خدایی را که در یک کوه گرفتار شده بود آزاد می کند و برای درست کردن اوضاع به کمک خانواده اش نیاز دارد.