زیرنویس فیلم Pup Scouts (2018)

نام فارسی فیلم : پیشاهنگان توله سگ (2018)

8.1
  • ژانر :   کمدی انیمیشن
  • کارگردان :   Evan Tramel
  • سال انتشار :   2018
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Paula Stein-  Ambyr Rose

خلاصه فارسی

هنگامی که ژنرال هات داگ توله سگ جدید خود را به نام BooBear و Piper جمع می کند تا همه چیزهایی را که باید در مورد دنیای شگفت انگیز سگ ها بدانند، یاد بگیرند، دو توله سگ در هواپیماهای خود می پرند و با راهنمایی دانش خود در سراسر جهان برای یک ماجراجویی یادگیری شگفت انگیز در سراسر جهان حرکت می کنند. دوست Scuzzy Bot.


خلاصه انگلیسی

When General Hotdog assembles his new pup recruits BooBear and Piper to learn all there is to know about the fascinating world of dogs, the two pups jump in their planes and go for a amazing learning adventure around the globe guided by their know-it-all friend Scuzzy Bot.


این فیلم با نام تجاری Pup Scouts محصول کشور United States است.به کارگردانی Evan Tramel و بازیگرانی چون Paula Stein,Ambyr Rose در ژانر کمدی,انیمیشن در سال 2018 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Arthur's Whisky

4.4   - IMDB

هنگامی که شوهر جوآن می میرد، او از این که متوجه می شود او اکسیری اختراع کرده است شوکه می شود که مصرف کننده را دوباره جوان نشان می دهد. این سه زن با به اشتراک گذاشتن آن با دو دوستش، شهر را قرمز رنگ می کنند اما به زودی متوجه می شوند که دیگر برای جوان بودن در دنیای مدرن مجهز نیستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Self Reliance

6.1   - IMDB

وقتی به مردی پیشنهاد می شود یک میلیون دلار بازی کند که در آن شکارچیان سعی می کنند او را بکشند، او فکر می کند که راه گریز کامل را پیدا کرده است: آنها فقط زمانی می توانند حمله کنند که او تنها باشد. تنها مشکل او این است که هیچ یک از دوستان یا خانواده اش باور ندارند که بازی واقعی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Betty's Bad Luck in Love

6.2   - IMDB

روابط بتی که از کودکی نفرین شده بود تا در روابط عاشقانه شکست بخورد، همیشه به فاجعه ختم شده است. اما وقتی الکس را ملاقات می کند، وسوسه می شود یک بار دیگر تلاش کند. آیا عشق واقعی می تواند بر نفرین غلبه کند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Founders Day

4.6   - IMDB

در روزهای منتهی به انتخابات شدید شهرداری، یک شهر کوچک با یک سری قتل های شوم تکان می خورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Megamind vs The Doom Syndicate

2.4   - IMDB

تیم شرور سابق مگامایند، The Doom Syndicate، بازگشته است. قهرمان آبی ما که به تازگی تاجگذاری کرده است، باید ظاهر شیطانی خود را حفظ کند تا زمانی که بتواند دوستان خود (Roxanne، Ol%27 Chum و Keiko) را جمع کند تا از پرتاب مترو سیتی به ماه توسط هم تیمی های شرور سابق خود جلوگیری کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Kung Fu Panda 4

6.5   - IMDB

پو در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به رهبر معنوی دره صلح خود است، اما همچنین به کسی نیاز دارد که جای او را به عنوان جنگجوی اژدها بگیرد. به این ترتیب، او یک کونگ فو کار جدید را برای آن نقطه آموزش می دهد و با شروری به نام آفتاب پرست روبرو می شود که شرورانی از گذشته را تداعی می کند.