زیرنویس فیلم Dragon Fight (1989)

نام فارسی فیلم : مبارزه اژدها (1989)

5.9
  • ژانر :   اکشن دلهره آور
  • کارگردان :   Billy Tang
  • سال انتشار :   1989
  • محصول کشور :   Hong Kong
  • بازیگران :   Jet Li-  Nina Li Chi-  Dick Wei

خلاصه فارسی

جیمی و تایگر اعضای تیم ملی ووشوی چین هستند. این دو برای اجرای نمایشگاه در لس آنجلس هستند. با این حال، برای تایگر، او قصد دارد به لس آنجلس فرار کند تا نامی برای خود دست و پا کند. وقتی جیمی متوجه می شود که ببرها قصد فرار دارند، تلاش برای متوقف کردن او با شکست مواجه می شود و جیمی در نهایت پرواز خود را به چین از دست می دهد. حالا یک ماهی بیرون از آب، تنها امید جیمی اندی است، یک جوان عاقل در لس آنجلس. در همین حال، تایگر برای یک رئیس مافیا کار می کند. هنگامی که تایگر در جعبه مواد شوینده ای که اندی به طور تصادفی آن را برداشته بود، ثروتی را در کوکائین از دست می دهد، اندی و جیمی به زودی چاره ای جز مواجهه با خشم ببر و مردانش ندارند. تنها متحد آنها پنی، دوست دختر رئیس ببر است. دو مرد که زمانی بهترین دوستان بودند، اکنون به دشمنان سرسخت تبدیل شده اند.


خلاصه انگلیسی

Jimmy and Tiger are members of the Chinese national wushu team. The two are in Los Angeles to perform exhibitions. However, for Tiger, he plans to defect to L.A. to make a name for himself. When Jimmy learns of Tigers plan to defect, an attempt to stop him fails and Jimmy ends up missing his flight to China. Now a fish out of water, Jimmy's only hope is Andy, a wisecracking youngster in L.A. Meanwhile, Tiger works for a mafia boss. When Tiger loses a fortune in cocaine in a detergent box that Andy accidentally took, Andy and Jimmy soon have no choice but to face the wrath of Tiger and his men. Their only ally is Penny, the girlfriend of Tiger's boss. Two men who were once best friends have now become bitter enemies.


این فیلم با نام تجاری Dragon Fight محصول کشور Hong Kong است.به کارگردانی Billy Tang و بازیگرانی چون Jet Li,Nina Li Chi,Dick Wei در ژانر اکشن,,دلهره آور در سال 1989 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eagle

6.5   - IMDB

یک روزنامه نگار داستان یک قاتل بی رحم را هنگامی که در مورد پوشش دولتی تحقیق می کند، فاش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prey

7.1   - IMDB

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور به ترک ایستگاه تبلیغی مسیحی خود در صحرای کالاهاری می شوند. پس از سقوط هواپیمای خود، آنها باید برای جان خود با انسان و حیوان مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cold Meat

5.3   - IMDB

دیوید پترسن در حال عبور از کوه های راکی ​​کلرادو است. پس از نجات یک پیشخدمت غذاخوری جوان از دست شوهر خشن سابقش در خلال وقفه رانندگی، او دوباره به تنهایی از طریق یک کولاک خطرناک برفی به جاده می زند. یک حرکت نادرست پشت فرمان باعث می شود که او در داخل یک دره، در چشم طوفان از خواب بیدار شود. اما سرما کمترین نگرانی اوست وقتی یک حیوان شروع به پریدن در بیرون می کند. او چگونه زنده خواهد ماند؟