زیرنویس فیلم McLintock! (1963)

نام فارسی فیلم : مکلینتاک! (1963)

7.1
  • ژانر :   غربی
  • کارگردان :   Andrew V. McLaglen
  • سال انتشار :   1963
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   John Wayne-  Maureen O'Hara-  Patrick Wayne

خلاصه فارسی

جورج واشنگتن مکلینتاک که سالخورده، ثروتمند، دامدار و مردی خودساخته است، مجبور میشود با مشکلات شخصی و شغلی متعددی دست و پنجه نرم کند. ظاهراً همه خواهان قطعهای از مزرعه عظیم او هستند، از جمله مردان بلندپایه دولتی، پسران مکلینتاک و بومیان آمریکایی. در حالی که مکلینتاک تلاش میکند تا با دشمنان مختلف خود دستکاری کند، همسرش - که دو سال قبل او را ترک کرده بود - ناگهان باز میگردد. اما او به جورج علاقه ای ندارد. او خواهان حضانت دخترشان است.


خلاصه انگلیسی

Ageing, wealthy, rancher and self-made man, George Washington McLintock is forced to deal with numerous personal and professional problems. Seemingly everyone wants a piece of his enormous farmstead, including high-ranking government men, McLintock's own sons and nearby Native Americans. As McLintock tries to juggle his various adversaries, his wife—who left him two years previously—suddenly returns. But she isn't interested in George; she wants custody of their daughter.


این فیلم با نام تجاری McLintock! محصول کشور United States است.به کارگردانی Andrew V. McLaglen و بازیگرانی چون John Wayne,Maureen O'Hara,Patrick Wayne در ژانر غربی در سال 1963 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Murder at Yellowstone City

4.9   - IMDB

بردهای سابق که به شهر یلوستون، مونتانا، شهری متروک سابق که اکنون در حال زوال است، میآید و به دنبال مکانی میگردد که آن را خانه بنامد. در همان روز، یک کاوشگر محلی طلا را کشف می کند - و به قتل می رسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Desperate Riders

3   - IMDB

پس از اینکه کانزاس رد بیلی جوان را از تیراندازی بازی با ورق نجات میدهد، پسر از رد کمک میخواهد تا از خانوادهاش در برابر تورن یاغی که به تازگی مادر بیلی، کارول را ربوده است، محافظت کند. همانطور که رد و بیلی برای نجات کارول سوار می شوند، با لزلی زیبا و سرسخت برخورد می کنند که توانسته از دست مردان تورن فرار کند. این سه نفر برای توقف عروسی تورن با کارول با اسلحههای آتشین با هم رقابت میکنند - اما آیا او میخواهد نجات پیدا کند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم No Name and Dynamite Davenport

5.4   - IMDB

خط بین آدم های خوب و آدم های بد از بین می رود زیرا شکارچیان بی رحم No Name و Dynamite Davenport راه خود را در غرب وحشی شلیک می کنند و جوایز جمع آوری می کنند و دشمنان بیشتری نسبت به دوستان پیدا می کنند. با وجود غرفه یاغی جان ویلکس در حال فرار و طلاهای پنهان شده در تپه ها، عدالت باید اجرا شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Tale of Two Guns

3.8   - IMDB

در غرب بی قانون، کابوی ها، برادری بدنام از قاتلان و دزدان، با مشت های وحشیانه و اسلحه های سریع بر این سرزمین سلطنت می کردند. سرنوشت بالاخره به آنها رسید و حالا این باند بی رحم فقط یک عضو زنده دارد. زمانی که یک اسلحهگر نایب برای شکار آخرین کابوی تماس میگیرد، تعقیب و گریز ادامه دارد و گلولهها به پرواز در میآیند و تنها یکی از این مردان سرسخت میتواند زنده بماند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Promise

6   - IMDB

یک پیشاهنگ بازنشسته قراردادی برای اتحادیه، که مجبور است از گذشته غم انگیز خود عبور کند، یک مأموریت مرگبار را با نبردهای اسلحه، صلیب های دوگانه و یک مسابقه غیرمنتظره آغاز می کند تا بفهمد چه اتفاقی برای عشق واقعی او و دختر کوچکش افتاده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Warpath

3.4   - IMDB

آلیس همراه با یک جوینده بی رحم در جستجوی شوهر گمشده اش به غرب سفر می کند.