بازیگر فیلم و سریال Tom Hughes (تام هیوز)

Tom Hughes - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 1" (1.85 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   1986 in Upton, Cheshire, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Cemetery Junction Bruce Pearson(2010), Realive Marc Jarvis(2016), About Time Jimmy Kincade(2013)

بیوگرافی فارسی

چشایر - در سال 1986 - تام هیوز در دبیرستان آپتون شرکت کرد و حتی قبل از رفتن به RADA تجربه تئاتر بازیگری را با تئاتر جوانان Cheshire ، گروه موسیقی اره منبت کاری اره مویی ، تئاتر جوانان لیورپول هرمان و شرکت بلژیکی ویکتوریا تجربه کرد. او حتی موفق به پیدا کردن زمان برای بازی در یک گروه Safehouse شد. از زمان فارغ التحصیلی RADA در سال 2008 ...


بیوگرافی انگلیسی

Cheshire-born - in 1986 - Tom Hughes attended Upton High School and even before going to RADA had a wealth of acting experience with the Cheshire Youth Theatre, the Jigsaw Music Group, the Liverpool Everyman Youth Theatre and the Belgian company Victoria. He even managed to find time to play in a band Safehouse. Since graduation from RADA in 2008 ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shepherd

4.9   - IMDB

وقتی یک راز مرگبار ذهن یک بیوه غمگین را می پوسد، تصمیم به کار به تنهایی در یک جزیره متروک به یک مسابقه وحشتناک تبدیل می شود تا سلامت عقل و زندگی او را نجات دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Laureate

5.1   - IMDB

فیلم The Laureate که در پس زمینه پر زرق و برق دهه 20 بریتانیا می گذرد، داستان شاعر جنگی جوان بریتانیایی رابرت گریوز را روایت می کند که با چهار فرزند ازدواج کرده و با لورا رایدینگ، نویسنده ای آمریکایی، درگیر می شود. با سرپیچی از قراردادهای جامعه مودبانه، رایدینگ با گریوز و همسرش که به عنوان یک اداره زندگی می کنند، نقل مکان می کند. سپس با آمدن جفری فیبز، شاعر خوش تیپ ایرلندی، این چیدمان تبدیل به یک چهارخانه می شود. اما به زودی تنشها و رقابتها آنقدر شدید میشوند که گریوز مظنون به تلاش برای قتل است.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری