بازیگر فیلم و سریال Ben Whishaw (بن ویشاو)

Ben Whishaw - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 9" (1.75 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   October 14, 1980 in Clifton, Bedfordshire, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Cloud Atlas Cabin Boy / Robert Frobisher / Store Clerk / Georgette / Tribesman(2012), Perfume: The Story of a Murderer Jean-Baptiste Grenouille(2006), The Lobster Limping Man(2015)

بیوگرافی فارسی

بنیامین جان ویشاو که توسط بسیاری از منتقدین به عنوان یکی از بهترین بازیگران جوان نسل خود اعلام شد ، در کلیفتون ، بدفوردشایر ، به لیندا (امید) متولد شد ، که در زمینه آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند ، و خوزه ویشاو ، که در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت دارد. او یک برادر دوقلوی ، جیمز دارد. وی تبار فرانسوی ، آلمانی ، روسی (پدر) و انگلیسی (مادر) است. بن حضور داشت ...


بیوگرافی انگلیسی

Proclaimed by many critics as one of the best young actors of his generation, Benjamin John Whishaw was born in Clifton, Bedfordshire, to Linda (Hope), who works in cosmetics, and Jose Whishaw, who works in information technology. He has a twin brother, James. He is of French, German, Russian (father) and English (mother) descent. Ben attended ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Little Joe

5.8   - IMDB

آلیس، یک مادر مجرد، یک پرورش دهنده ارشد اختصاصی گیاهان در شرکتی است که در حال توسعه گونه های جدید است. برخلاف سیاست های شرکت، او یکی را به عنوان هدیه برای پسر نوجوانش به خانه می برد و آن را به نام او می گذارد، اما به زودی شروع به ترس از آن می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Surge

6.1   - IMDB

سریال SURGE که بیش از 24 ساعت در لندن می گذرد، داستانی هیجان انگیز درباره مردی است که به یک سفر جسورانه و بی پروا برای رهایی از خود می رود.

زیر‌نویس فارسی سریال This Is Going to Hurt - Season 1

8.4   - IMDB

حقیقت بی رنگ زندگی به عنوان یک پزشک شاغل در زنان و زایمان.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری