بازیگر فیلم و سریال Mickey Rourke (میکی رورک)

Mickey Rourke - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 11" (1.8 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   September 16, 1952 in Schenectady, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Wrestler Randy 'The Ram' Robinson(2008), Sin City Marv(2005), Angel Heart Harry Angel(1987)

بیوگرافی فارسی

میکی رورکه در 16 سپتامبر 1952 فیلیپ آندره رورکه ، جونیور متولد شد ، در شهر شنیکتادی نیویورک ، پسر آنت (کامرون) و فیلیپ آندره رورکه. پدر وی تبار ایرلندی و آلمانی بود و مادرش تبار فرانسوی-کانادایی ، انگلیسی و آلمانی بود. وقتی او شش ساله بود ، والدینش طلاق گرفتند. یک سال بعد ، مادرش ازدواج کرد ...


بیوگرافی انگلیسی

Mickey Rourke was born Phillip Andre Rourke, Jr. on September 16, 1952, in Schenectady, New York, the son of Annette (Cameron) and Phillip Andre Rourke. His father was of Irish and German descent, and his mother was of French-Canadian, English, and German ancestry. When he was six years old, his parents divorced. A year later, his mother married ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Adverse

4.9   - IMDB

یک راننده سواری متوجه می شود که خواهرش به یک سندیکای جنایی خطرناک بدهکار است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Girl

4.9   - IMDB

زن جوانی با قصد کشتن پدر بدسرپرست خود به شهر کوچک خود باز می گردد تا متوجه شود که شخصی روز قبل او را به قتل رسانده است. همانطور که دختر به دنبال پاسخ می گردد، میراث خانوادگی خطرناک تر از آنچه تصور می کرد کشف می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Man of God

6.9   - IMDB

تبعید به ناحق، محکوم بدون محاکمه، تهمت بی دلیل. مرد خدا آزمایش ها و مصیبت های قدیس نکتاریوس اگینا را به تصویر می کشد، در حالی که او در هنگام موعظه کلام خدا نفرت ناعادلانه دشمنان خود را تحمل می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم WarHunt

4.2   - IMDB

1945. یک هواپیمای باری ارتش ایالات متحده کنترل خود را از دست داد و به شدت در پشت خطوط دشمن در وسط جنگل سیاه آلمان سقوط کرد. سرگرد جانسون جوخه ای از شجاع ترین سربازان خود را به ماموریت نجات می فرستد تا مواد فوق محرمانه ای را که هواپیما حمل می کرد به رهبری گروهبان برویر و والش بازیابی کنند. آنها به زودی سربازان نازی حلق آویز شده و دیگر اجساد را که دارای نمادهای جادویی و باستانی هستند، کشف می کنند. ناگهان قطب نماهای آنها از کار می افتد، ادراک آنها به هم می خورد و دور شدن از گروه منجر به وحشت عمیقی می شود زیرا آنها توسط یک نیروی قدرتمند و ماوراء طبیعی مورد حمله قرار می گیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Commando

3.2   - IMDB

یک مامور نخبه DEA پس از یک ماموریت شکست خورده به خانه بازمی گردد که خانواده اش در خانه خود به کشف غیرمنتظره ای می پردازند - مقداری پول به ارزش 3 میلیون دلار. آنها به زودی با خطر و تهدید یک جنایتکار تازه آزاد شده و خدمه اش روبرو می شوند، که هر کاری که لازم باشد برای بازیابی پول انجام می دهند، از جمله ربودن دختران مامور. در این نبرد تن به تن، خطرات زیاد است و جانها در خطر است، زیرا مامور برای محافظت از خانوادهاش در برابر جنایتکاران تشنهی پول دست از کار نمیکشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Not Another Church Movie

2.3   - IMDB

به تیلور فری از طرف خود خدا مأموریت داده شده است: داستان های خانواده اش را تعریف کند و جامعه خود را الهام بخشد. چیزی که او نمی داند این است که شیطان برای خودش برنامه هایی دارد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری