بازیگر فیلم و سریال Sam Worthington (سام ورتینگتون)

Sam Worthington - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 9" (1.75 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 2, 1976 in Godalming, Surrey, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Avatar Jake Sully(2009), Terminator Salvation Marcus Wright(2009), Clash of the Titans Perseus(2010)

بیوگرافی فارسی

ساموئل هنری جان وورتینگتون متولد 2 آگوست 1976 در ساری ، انگلیس است. والدین وی ، ژان (مارتین) و رونالد وورتینگتون ، کارمند نیروگاه ، هنگامی که شش ماهه بود ، خانواده را به استرالیا منتقل کردند و وی و خواهرش لوسیندا را در وارنبرو ، حومه شهر پرت ، استرالیا غربی بزرگ کردند. وورتینگتون فارغ التحصیل NIDA (ملی استرالیا ...


بیوگرافی انگلیسی

Samuel Henry John Worthington was born August 2, 1976 in Surrey, England. His parents, Jeanne (Martyn) and Ronald Worthington, a power plant employee, moved the family to Australia when he was six months old, and raised him and his sister Lucinda in Warnbro, a suburb of Perth, Western Australia. Worthington graduated from NIDA (Australia's National...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fractured

6.4   - IMDB

ری و همسر و دخترش در حال رانندگی در مسیر کانتری، در یک استراحتگاه بزرگراه توقف میکنند، جایی که دخترش میافتد و دستش میشکند. پس از یک عجله دیوانه وار به بیمارستان و درگیری با پرستار، ری سرانجام می تواند او را نزد یک دکتر برساند. در حالی که همسر و دختر برای MRI به طبقه پایین میروند، ری، خسته، روی صندلی در لابی از حال میرود. پس از بیدار شدن، آنها هیچ سابقه یا اطلاعی از ورود خانواده ری ندارند.

زیر‌نویس فارسی فیلم 9 Bullets

3.8   - IMDB

یک رقصنده سابق برلسک که تبدیل به نویسنده شده است (لنا هدی) وقتی همه چیز را به خطر می اندازد تا همسایه جوانش را پس از اینکه شاهد قتل پدر و مادرش می شود، به خطر می اندازد، فرصتی دوباره برای زندگی و رستگاری پیدا می کند. اکنون در حال فرار از رئیس جنایتکار محلی (سام ورتینگتون)، که اتفاقاً سابق قدیمی او است، تلاش ناامیدانه ای انجام می دهد تا پسر را به امنیت برساند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lift

5.5   - IMDB

یک خدمه سرقت بین المللی به رهبری سایروس ویتاکر برای بلند کردن 500 میلیون دلار طلا از یک هواپیمای مسافربری در ارتفاع 40000 پایی رقابت می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Exorcism

4.1   - IMDB

یک بازیگر آشفته هنگام فیلمبرداری یک فیلم ترسناک فراطبیعی شروع به گرهگشایی میکند، و باعث میشود که دخترش که از او جدا شده است به این فکر کند که آیا او دوباره به اعتیادهای گذشتهاش باز میگردد یا چیز شومتری در بازی وجود دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Horizon: An American Saga - Chapter 1

6.8   - IMDB

فریب غرب قدیم و چگونگی پیروزی و شکست آن را از طریق خون، عرق و اشک بسیاری کاوش کنید. در طول چهار سال جنگ داخلی، از 1861 تا 1865، سفری عاطفی را در سراسر کشوری که در حال جنگ با خودش است، آغاز کنید، که از دید خانوادهها، دوستان و دشمنان تجربه میشود که همگی تلاش میکنند تا معنای واقعی ایالات متحده بودن را کشف کنند. از امریکا.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری