بازیگر فیلم و سریال Judd Nelson (جاد نلسون)

Judd Nelson - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 10" (1.78 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 28, 1959 in Portland, Maine, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Breakfast Club John Bender(1985), New Jack City Nick Peretti(1991), The Transformers: The Movie Hot Rod / Rodimus Prime(1986)

بیوگرافی فارسی

جود اشر نلسون متولد 28 نوامبر 1959 در پورتلند ، ماین برای وكیل لئونارد نلسون و همسرش مرل نلسون (وكیل و نماینده مجلس ایالتی). جود قبل از اینکه رشته فلسفه را در کالج معتبر Haverford در هاورفورد ، پنسیلوانیا ، در مدرسه مقدماتی سنت پاول در کنکورد ، نیوهمپشایر شرکت کرد. بازیگر اشکال بازیگر وقتی که ...


بیوگرافی انگلیسی

Judd Asher Nelson was born on November 28, 1959 in Portland, Maine to attorney Leonard Nelson and his wife, Merle Nelson, (attorney and state assemblywoman). Judd attended St. Paul's preparatory school in Concord, New Hampshire before majoring in philosophy at the prestigious Haverford College in Haverford, Pennsylvania. The acting bug bit when he...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Girl in the Basement

6.3   - IMDB

سارا دختر نوجوانی است که مشتاقانه منتظر تولد 18 سالگی خود است تا از پدر کنترل کننده خود دان دور شود. اما قبل از اینکه حتی بتواند شمع ها را فوت کند، دان او را در زیرزمین خانه شان زندانی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم #Unknown

5.2   - IMDB

سالها پس از وقوع یک سری قتلهای تصادفی در سال 2017، نویسنده کتاب، مایکل لین ناگهان شروع به دریافت تماسهای ترسناک از ناشناختهها میکند. او به جای تمرکز بر روی صفحه اصلی اولین کتاب موفق خود، دچار وسواس این راز می شود و از کنترل خارج می شود و هر قربانی را که در شبکه یک قاتل سادیست گرفتار می شود، باز می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم South of Hope Street

6.7   - IMDB

اتفاق عجیبی در آسمان رخ می دهد. فقط یک زن جوان، و برخی از دوستان بیگانه تر او... متوجه می شوند. اما آنها بیصدا هستند، چون در زمین غریبتر میشود - حتی در زیر -، بیشتر میشود، چیزی که شوم "عادی" نامیده میشود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری