بازیگر فیلم و سریال Abbie Cornish (ابی کورنیش)

Abbie Cornish - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 7, 1982 in Lochinvar, New South Wales, Australia
  • فیلم های معروف بازیگر : Candy Candy(2006), Three Billboards Outside Ebbing, Missouri Anne(2017), Sucker Punch Sweet Pea(2011)

بیوگرافی فارسی

ابی کورنیش با 3 برادر و خواهر کوچکتر در مزرعه 170 هکتاری والدینش در شهر هانتر ولی در لوچینوار رشد کرد. اولین بار بازیگری او در سن 15 سالگی در 15 سالگی در سریال بیمارستان کودکان (1997) در کمیسیون پخش استرالیا مشغول بازی با چهارگوش بود.


بیوگرافی انگلیسی

Abbie Cornish grew up on her parents' 170 acre farm in the Hunter Valley town of Lochinvar with her 3 brothers and younger sister. Abbie started modeling at age 13. Her first acting job was at age 15 on the Australian Broadcasting Commission series Children's Hospital (1997) playing a quadriplegic.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Virtuoso

4.9   - IMDB

یک غریبه تنها، امن، اعصاب پولادین، باید یک هیتمن سرکش را ردیابی کند و بکشد تا بدهی معوقه را برآورده کند. اما تنها اطلاعاتی که به او داده شده زمان و مکانی است که می تواند معدن خود را پیدا کند - ساعت 5 بعد از ظهر در یک غذاخوری روستایی در شهر در حال مرگ. بدون نام، بدون شرح، هیچ چیز. هنگامی که قاتل وارد می شود، چندین هدف احتمالی وجود دارد، از جمله کلانتر شهرستان. قاتل که زندگی خود را به خطر می اندازد، برای یافتن هیتمن و انجام ماموریت خود وارد یک شکار انسان می شود. اما خطر وقتی تشدید میشود که برخوردهای شهوانی با یک زن محلی تهدید میکند که وظیفه او را از مسیر خارج کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dakota

6.3   - IMDB

داکوتا، یک سگ خدمتکار سابق، به مادر مجرد کیت (کورنیش) و دخترش الکس (سلطان) می پیوندد تا در مزرعه خانوادگی شهری کوچکشان زندگی کنند. داکوتا به سرعت با خانه جدید خود سازگار می شود و تا حدودی به یک قهرمان محلی تبدیل می شود و به زودی از الکس جدا نمی شود. اما وقتی موجودیت مزرعه توسط کلانتر سرکش شهر تهدید می شود، داکوتا باید به خانواده کمک کند تا با هم متحد شوند و زمین را نجات دهند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری