بازیگر فیلم و سریال Mark Webber (مارک وبر)

Mark Webber - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 11¾" (1.82 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 27, 1976 in Queanbeyan, New South Wales, Australia
  • فیلم های معروف بازیگر : Paying the Price Narrator(2016), Formula 1 Himself(2002-2013), Le Mans: Racing Is Everything Himself(2017)

بیوگرافی فارسی

مارک وببر یک برنده نه بار در مسابقات فرمول 1 گرندپری است ، که به عنوان یکی از بزرگترین رانندگان مسابقه نسل خود شناخته می شود. وی پس از بازنشستگی از فرمول 1 در سال 2013 و در پایان فصل دوازدهم ، وی برای بازگشت آنها به لمانز و مسابقات قهرمانی استقامت جهانی FIA در سال 2014 به پورشه پیوست. اگرچه پیروزی در 24 ساعت او را گریخت ، اما او ...


بیوگرافی انگلیسی

Mark Webber is a nine-time Formula-1 Grand Prix winner, widely recognized as one of the greatest racing drivers of his generation. After retiring from Formula-1 in 2013 at the end of his 12th season, he joined Porsche for their return to Le Mans and the FIA World Endurance Championship in 2014. Though victory at the 24 Hours evaded him, he was ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Clover

4.4   - IMDB

دو برادر در زمان نامناسب به پسر اشتباهی بدهکار هستند. در حالی که آنها در حال فرار هستند و سعی می کنند پول را جمع کنند، زیر بار یک دختر نوجوان می شوند و توسط قاتلین شکار می شوند که نمی دانند هر حرکت آنها را دنبال می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Trigger Warning

4.8   - IMDB

یک کماندوی ماهر نیروهای ویژه (جسیکا آلبا) پس از مرگ ناگهانی پدرش، مالکیت بار پدرش را به دست میگیرد و به زودی خود را در تقابل با یک باند خشن میبیند که در زادگاهش بیداد میکنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری