بازیگر فیلم و سریال Aleksandr Demyanenko (الکساندر دمیاننکو)

Aleksandr Demyanenko - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 6½" (1.69 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   May 30, 1937 in Sverdlovsk, Sverdlovskaya oblast, RSFSR, USSR [now Ekaterinburg, Russia]
  • فیلم های معروف بازیگر : Ivan Vasilievich: Back to the Future Shurik(1973), Operation 'Y' & Other Shurik's Adventures Shurik(1965), Kidnapping, Caucasian Style Shurik(1967)

بیوگرافی فارسی

الكساندر سرگویچ دمیاننكو در 30 مه 1937 در اكاترینبورگ (Sverdlovsk) روسیه به دنیا آمد. پدر وی با نام سرگئی دمیاننکو بازیگر مسکو بود اما در دهه 1930 برای زندگی در Sverdlovsk نقل مکان کرد. الکساندر دیمیننکو جوان زمان زیادی را با پدرش در کلاس بازیگری سپری می کرد. از سن 9 تا 15 سالگی به مدرسه موسیقی Sverdlovsk رفت ...


بیوگرافی انگلیسی

Aleksandr Sergeevich Demyanenko was born on May 30, 1937, in Ekaterinburg (Sverdlovsk), Russia. His father, named Sergei Demyanenko, was an actor in Moscow, but moved to live in Sverdlovsk in the 1930's. Young Aleksandr Demyanenko was spending much time with his father at his acting class. From the age of 9 to15 he went to Sverdlovsk Music School ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Secret Weapon

3.9   - IMDB

جنگ جهانی دوم است. ارتش سرخ مجبور شد با عجله عقب نشینی کند و سلاح فوق سری خود "کاتیوشا" را پشت سر بگذارد. یک گروه 8 نفره از سربازان اعزام می شوند تا تمام تلاش خود را انجام دهند تا "کاتیوشا" به دست آلمانی ها نرود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Skazhi ey

چگونه پسری باشیم که والدینش هر روز از او بپرسند چه کسی را بیشتر دوست دارد؟ مادر یا پدر؟ اگر او دیوانه وار پسرش را دوست دارد، اما شرایط او را مجبور به گرفتن فرزند از پدرش می کند، چگونه مادر باشیم؟ اگر پسرش برای همیشه به آمریکا برده شود و او نمی تواند زندگی بدون او را تصور کند چگونه می توان پدر شد؟ این یک داستان در مورد انتخاب است. والدینی که برای فرزندان خود تصمیم می گیرند بیشتر از همه به بهترین نحو عمل می کنند. کودک با ترس از ایجاد درد موافقت می کند، اما زمان می گذرد و کودک بالغ می شود و در مقطعی خودش تصمیم می گیرد. فقط برای والدین این بسیار دردناک تر است.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری