بازیگر فیلم و سریال Paapa Essiedu (مخصوصا Essiedu)

Paapa Essiedu - نیو ساب تایتل
  • فیلم های معروف بازیگر : Murder on the Orient Express Young Policeman(2017), Royal Shakespeare Company: Hamlet Hamlet(2016), Royal Shakespeare Company: King Lear Edmund(2016)

بیوگرافی فارسی

Paapa Essiedu بازیگری است که با نام Murder on the Orient Express (2017) ، شرکت رویال شکسپیر: هملت (2016) و شرکت رویال شکسپیر: King Lear (2016) شناخته می شود.


بیوگرافی انگلیسی

Paapa Essiedu is an actor, known for Murder on the Orient Express (2017), Royal Shakespeare Company: Hamlet (2016) and Royal Shakespeare Company: King Lear (2016).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Men

6.1   - IMDB

پس از یک فاجعه شخصی، هارپر به تنهایی به حومه زیبای انگلیسی عقب نشینی می کند، به این امید که مکانی برای شفا پیدا کند. اما به نظر می رسد یک نفر - یا چیزی - از جنگل های اطراف او را تعقیب می کند، و آنچه که به عنوان ترس در حال جوشیدن شروع می شود، تبدیل به یک کابوس کاملاً شکل می شود که در تاریک ترین خاطرات و ترس های او زندگی می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Lazarus Project - Season 1

7.2   - IMDB

جورج از خواب بیدار می شود و چندین ماه در گذشته خود را می بیند قبل از اینکه برای پروژه لازاروس استخدام شود - سازمانی مخفی که زمانی که جهان در خطر انقراض است زمان را به عقب برمی گرداند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری