زیرنویس سریال The Last Thing He Told Me - Season 1 (2023)

نام فارسی سریال : آخرین چیزی که او به من گفت - فصل 1 (2023)

6.5
  • ژانر :   دلهره آور
  • کارگردان :   Josh Singer Laura Dave
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Aisha Tyler-  Augusto Aguilera-  Jennifer Garner

خلاصه فارسی

یک زن در حالی که در جستجوی حقیقت در مورد علت ناپدید شدن مرموز شوهرش است، با دخترخوانده 16 ساله خود رابطه غیرمنتظره ای برقرار می کند.


خلاصه انگلیسی

A woman forms an unexpected relationship with her 16-year-old stepdaughter while searching for the truth about why her husband has mysteriously disappeared.


این سریال با نام تجاری The Last Thing He Told Me - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی Josh Singer,Laura Dave و بازیگرانی چون Aisha Tyler,Augusto Aguilera,Jennifer Garner در ژانر دلهره آور در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Exposure - Season 1

4.6   - IMDB

عکاس Jacs Gould را دنبال می کند که پس از مرگ بهترین دوستش، به زادگاهش باز می گردد تا رازهای پنهان رابطه آنها و حقیقت پشت تراژدی او را کشف کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Insomnia - Season 1

6   - IMDB

اما با بی خوابی دست و پنجه نرم می کند که زندگی رویایی او را تهدید می کند و بازتاب گذشته مادرش است. همانطور که زندگی او شروع به باز شدن می کند، اما مجبور می شود با گذشته دردناک خود روبرو شود تا حقایقی را کشف کند که می تواند از یک تراژدی قریب الوقوع جلوگیری کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Constellation - Season 1

6.8   - IMDB

هنگامی که یک تصادف مرگبار در ایستگاه فضایی بینالمللی رخ میدهد، یک فضانورد تنها سفر قهرمانانه به زمین را انجام میدهد، تنها برای کشف بخشهای کلیدی زندگی او - از جمله دختر جوانش - تغییر کرده است.

زیر‌نویس فارسی سریال The Veil - Season 1

6.4   - IMDB

رابطه بین دو زن را دنبال می کند که بازی مرگبار حقیقت و دروغ را انجام می دهند. یک زن رازی دارد و دیگری ماموریت دارد قبل از از دست رفتن هزاران نفر آن را فاش کند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Jetty - Season 1

6.3   - IMDB

Det را دنبال می کند. امبر منینگ باید بفهمد که چگونه آتش سوزی در یک خانه تعطیلات به یک روزنامه نگار پادکستی که در حال تحقیق در مورد پرونده سرد یک فرد گم شده و یک مثلث عشق غیرقانونی بین یک مرد 20 ساله و دو دختر زیر سن قانونی است، مرتبط می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال The Catch - Season 1

7.1   - IMDB

یک بازرس خصوصی زن را دنبال می کند که تخصص حرفه ای اش افشای کلاهبرداری برای امرار معاش است. او به سمت مردی کشیده می شود که به نظر می رسد شغلش برای امرار معاش دست به کلاهبرداری می زند.