بازیگر فیلم و سریال Jennifer Garner (جنیفر گارنر)

Jennifer Garner - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   April 17, 1972 in Houston, Texas, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Alias Sydney Bristow / Anna Espinosa(2001-2006), 13 Going on 30 Jenna Rink(2004), Daredevil Elektra Natchios(2003)

بیوگرافی فارسی

جنیفر گارنر ، که با نقش اصلی خود در سریال تلویزیونی Alias (2001) در ستارگانش فاجعه بار آورد ، از زادگاهش در هیوستون ، تگزاس فاصله زیادی گرفته است. پدرش در مادرید ، پاتریشیا آن (معلم انگلیسی) ، معلم بازنشسته انگلیسی ، در چارلستون ، ویرجینیا غربی بزرگ شد و پدرش ویلیام جان گارنر ، مهندس شیمی قبلی ، جنیفر ...


بیوگرافی انگلیسی

Jennifer Garner, who catapulted into stardom with her lead role on the television series Alias (2001), has come a long way from her birthplace of Houston, Texas. Raised in Charleston, West Virginia by her mother, Patricia Ann (née English), a retired teacher of English, and her father, William John Garner, a former chemical engineer, Jennifer is ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rose Hill

6.4   - IMDB

چهار پسر یتیمی که از قانون فرار می کنند در نیویورک با نوزادی در کالسکه برخورد می کنند. آنها تصمیم می گیرند به غرب بروند و نوزادی را که نام مری رز را می گذارند با خود ببرند. در نهایت آنها یک مزرعه راه اندازی کردند که نام آن را رز هیل گذاشتند. مری رز بزرگ می شود و تبدیل به یک زن زیبا می شود و با مردی درگیر می شود که یکی از برادرانش را می کشد. سپس برادرانش به او توضیح می دهند که او را در نیویورک پیدا کرده اند و او برای یافتن خانواده واقعی خود برمی گردد. در طول این مدت رز هیل از هم می پاشد زیرا برادر بزرگترش بیمار شده و دو برادر دیگرش راه خود را رفته اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Yes Day

5.7   - IMDB

آلیسون و کارلوس تصمیم میگیرند که به سه فرزندشان یک «روز بله» بدهند، جایی که بچهها به مدت 24 ساعت قوانین را تعیین میکنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری