زیرنویس سریال The Afterparty - Season 1 (2022)

نام فارسی سریال : The Afterparty - فصل 1 (2022)

7.3
  • ژانر :   کمدی جنایت رمز و راز
  • کارگردان :   Christopher Miller
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Tiffany Haddish-  Sam Richardson-  Zoe Chao

خلاصه فارسی

وقتی میهمانی پس از دیدار یک دبیرستان با یک مرگ خیره کننده به پایان می رسد، همه مظنون هستند. یک کارآگاه همکلاسیهای سابق را یکی یکی کباب میکند و انگیزههای بالقوهای را کشف میکند که هرکدام روایت خود از داستان را تعریف میکنند - که در حقیقت تکاندهنده به اوج میرسد.


خلاصه انگلیسی

When a high school reunion’s afterparty ends in a stunning death, everyone is a suspect. A detective grills the former classmates one by one, uncovering potential motives as each tells their version of the story—culminating in the shocking truth.


این سریال با نام تجاری The Afterparty - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی Christopher Miller و بازیگرانی چون Tiffany Haddish,Sam Richardson,Zoe Chao در ژانر کمدی,جنایت,رمز و راز در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال G'wed - Season 1

6.8   - IMDB

کمدی درباره نوجوانان لیورپودلیایی طبقه کارگر، پرداختن به مسائل بزرگی مانند غم و اندوه، تنوع و اختلاف طبقاتی.

زیر‌نویس فارسی سریال Hazbin Hotel - Season 1

7.8   - IMDB

در تلاش برای یافتن جایگزینی غیر خشونت آمیز برای کاهش جمعیت بیش از حد جهنم، دختر لوسیفر یک هتل توانبخشی باز می کند که به گروهی از شیاطین نامناسب فرصت رستگاری می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Population: 11 - Season 1

6.6   - IMDB

با الهام از رویدادهای واقعی، جمعیت 11 درباره مردی است که از یک شهر کوچک دورافتاده با تنها 12 ساکن گم می شود و پسر غریبه اش که از ایالات متحده می رود تا او را پیدا کند. هنگامی که اندی پرودن، عابر بانک در حومه شهر از اوهایو ایالات متحده آمریکا، برای دیدن پدر گمشده خود به شهر کوچک بیرونی می رود، متوجه می شود که هوگو ناپدید شده است. در جستجوی او برای یافتن او، یکی دیگر از کاسی های خارجی به کمک اندی می آید و آنها خود را در معرض خطر فزاینده ای می یابند که در رازهای این شهر کوچک دورافتاده می کاوشند، جایی که همه مظنون هستند.

زیر‌نویس فارسی سریال Apples Never Fall - Season 1

6.7   - IMDB

خانواده دلانی خوشحال به نظر می رسد اما جوی ناپدید می شود و شوهر و چهار فرزند بزرگسالش را مجبور می کند تا تاریخچه خانواده خود را دوباره ارزیابی کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Gentlemen - Season 1

8.1   - IMDB

زمانی که ادی اشرافی ملک خانوادگی را به ارث می برد، متوجه می شود که خانه امپراطوری عظیم علف های هرز است و صاحبان آن به جایی نمی روند.

زیر‌نویس فارسی سریال Death and Other Details - Season 1

6.7   - IMDB

کارآگاه روفوس کوتسورث و شاگردش، ایموجین، در یک کشتی اقیانوس پیمای مدیترانه ای که در آن همه چیزی را پنهان می کنند، به جستجوی حقیقت می پردازند.