بازیگر فیلم و سریال Tiffany Haddish (تیفانی هادیش)

Tiffany Haddish - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 6" (1.68 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   December 3, 1979 in Los Angeles, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Girls Trip Dina(2017), Keanu Hi-C(2016), The Carmichael Show Nekeisha(2015-2017)

بیوگرافی فارسی

تیفانی هادیش در 3 دسامبر سال 1979 در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، آمریکا به عنوان تیفانی ساراک هادیش متولد شد. او بازیگر و نویسنده ای است که برای Girls Trip (2017) ، Keanu (2016) و The Carmichael Show (2015) شناخته شده است. او قبلاً با ویلیام استوارت ازدواج کرده بود.


بیوگرافی انگلیسی

Tiffany Haddish was born on December 3, 1979 in Los Angeles, California, USA as Tiffany Sarac Haddish. She is an actress and writer, known for Girls Trip (2017), Keanu (2016) and The Carmichael Show (2015). She was previously married to William Stewart.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Here Today

6.6   - IMDB

زمانی که چارلی برنز، نویسنده کهنه کار کمدی، با خواننده خیابانی نیویورک، اما پیج ملاقات می کند، دوستی بعید و در عین حال خنده دار و تاثیرگذاری ایجاد می کند که شکاف نسلی را کنار می گذارد و معنای عشق و اعتماد را دوباره تعریف می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم On the Count of Three

6.9   - IMDB

وال به جایی رسیده است که احساس می کند تنها راه نجات پایان دادن به همه چیز است. اما او خود را کمی شکست خورده میداند - اثربخشی او کم است - بنابراین فکر میکند میتواند از کمکی استفاده کند. همانطور که شانس آورده است، کوین، بهترین دوست وال، پس از یک اقدام ناموفق خودکشی در حال بهبودی است، بنابراین به نظر می رسد که او شریکی عالی برای اجرای این نقشه خودکشی دوگانه است. اما قبل از رفتن، کارهای ناتمامی دارند که باید به آن رسیدگی کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent

7.1   - IMDB

نیک کیج که خلاقانه محقق نشده و با ویرانی مالی روبرو است، باید یک پیشنهاد یک میلیون دلاری را بپذیرد تا در جشن تولد یک ابر فن خطرناک شرکت کند. وقتی کیج توسط یک مامور سیا استخدام می شود و مجبور می شود به افسانه خود عمل کند و نمادین ترین و محبوب ترین شخصیت های روی صفحه نمایش خود را برای نجات خود و عزیزانش هدایت کند، اوضاع به طرز غیرمنتظره ای تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bad Trip

6.5   - IMDB

دو دوست عازم یک سفر جاده ای می شوند که در آنجا با استفاده از دوربین های مخفی با مردم شوخی می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Afterparty - Season 1

7.3   - IMDB

وقتی میهمانی پس از دیدار یک دبیرستان با یک مرگ خیره کننده به پایان می رسد، همه مظنون هستند. یک کارآگاه همکلاسیهای سابق را یکی یکی کباب میکند و انگیزههای بالقوهای را کشف میکند که هرکدام روایت خود از داستان را تعریف میکنند - که در حقیقت تکاندهنده به اوج میرسد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری