زیرنویس سریال Star Wars: The Clone Wars - Season 1 (2008)

نام فارسی سریال : جنگ ستارگان: جنگ کلون ها - فصل 1 (2008)

8.4
  • ژانر :   اکشن ماجراجویی انیمیشن
  • کارگردان :   George Lucas
  • سال انتشار :   2008
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Tom Kane-  Dee Bradley Baker-  Matt Lanter

خلاصه فارسی

جنگ ستارگان: جنگ کلون یک مجموعه تلویزیونی متحرک سه بعدی CGI آمریکایی است که در کهکشان تخیلی جنگ ستارگان اتفاق میافتد. فصل 1 تلاش های جمهوری و جدایی طلبان برای به دست آوردن وفاداری بسیاری از سیارات و قمرها را به تصویر می کشد.


خلاصه انگلیسی

Star Wars: The Clone Wars is an American 3D CGI animated television series set in the fictional Star Wars galaxy. Season 1 depicted the attempts of the Republic and the Separatists to gain the allegiance of many planets and moons.


این سریال با نام تجاری Star Wars: The Clone Wars - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی George Lucas و بازیگرانی چون Tom Kane,Dee Bradley Baker,Matt Lanter در ژانر اکشن,ماجراجویی,انیمیشن در سال 2008 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Echo - Season 1

6   - IMDB

مایا لوپز باید با گذشته‌اش روبرو شود، دوباره با ریشه‌های بومی آمریکایی‌اش ارتباط برقرار کند و اگر امیدی به پیشرفت داشته باشد، معنای خانواده و جامعه را بپذیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Brothers Sun - Season 1

7.6   - IMDB

چارلز سان، یک گانگستر تایپه ای که به عنوان یک قاتل بی رحم وارد زندگی او شده است، پس از تیراندازی پدرش توسط یک قاتل مرموز، باید برای محافظت از مادر و برادر کوچکترش به لس آنجلس برود.

زیر‌نویس فارسی سریال Avatar: The Last Airbender - Season 1

9.3   - IMDB

در دنیای جنگ زده از قدرت های عنصری، پسر جوانی دوباره بیدار می شود تا یک تلاش عرفانی خطرناک را انجام دهد تا سرنوشت خود را به عنوان آواتار محقق کند و صلح را به جهان بیاورد.

زیر‌نویس فارسی سریال Mr & Mrs Smith - Season 1

7   - IMDB

دو غریبه در یک آژانس جاسوسی کار می کنند که به آنها زندگی جاسوسی، ثروت و سفر می دهد. شکار: هویت های جدید در یک ازدواج ترتیب داده شده.

زیر‌نویس فارسی سریال Masters of the Universe: Revolution - Season 1

7.5   - IMDB

Teela به نیروهای He-Man و دیگر استادان در تلاش برای نجات اترنیا از چنگال تاریکی می پیوندد.

زیر‌نویس فارسی سریال In the Know - Season 1

6.8   - IMDB

لورن کاسپین مجری برنامه In the Know، سومین برنامه مصاحبه پرمخاطب رادیویی عمومی است. او یک نمرود خوش نیت و ریاکار است. او همچنین یک عروسک استاپ موشن است.