زیرنویس سریال Monsters at Work - Season 2 (2024)

نام فارسی سریال : هیولاها در محل کار - فصل 2 (2024)

  • ژانر :   انیمیشن ماجراجویی کمدی
  • کارگردان :   Roberts Gannaway
  • سال انتشار :   2024
  • محصول کشور :   United States Canada
  • بازیگران :   Billy Crystal-  Ben Feldman-  Mindy Kaling

خلاصه فارسی

در فصل 2، سفر تایلور به عنوان جوکستر و دوستی او با وال با آزمون نهایی روبرو می شود. وقتی درهای جدید فرصت به طور غیرمنتظره ای در شرکت انرژی رقیب FearCo باز می شود، همکاران تایلور در Monsters Inc. شروع به زیر سوال بردن وفاداری او می کنند. از آنجایی که شراکت او در طبقه خنده با وال به لبه پرتگاه کشیده می شود، تایلور باید کشف کند که واقعاً به کجا تعلق دارد.


خلاصه انگلیسی

In season 2, Tylor’s journey as a Jokester and his friendship with Val face the ultimate test. When new doors of opportunity unexpectedly open at rival energy company, FearCo, Tylor’s co-workers at Monsters Inc. begin to question his loyalty. As his Laugh Floor partnership with Val is pushed to the brink, Tylor must discover where he really belongs.


این سریال با نام تجاری Monsters at Work - Season 2 محصول کشور United States,Canada است.به کارگردانی Roberts Gannaway و بازیگرانی چون Billy Crystal,Ben Feldman,Mindy Kaling در ژانر انیمیشن,ماجراجویی,کمدی در سال 2024 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Echo - Season 1

6   - IMDB

مایا لوپز باید با گذشته‌اش روبرو شود، دوباره با ریشه‌های بومی آمریکایی‌اش ارتباط برقرار کند و اگر امیدی به پیشرفت داشته باشد، معنای خانواده و جامعه را بپذیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Avatar: The Last Airbender - Season 1

9.3   - IMDB

در دنیای جنگ زده از قدرت های عنصری، پسر جوانی دوباره بیدار می شود تا یک تلاش عرفانی خطرناک را انجام دهد تا سرنوشت خود را به عنوان آواتار محقق کند و صلح را به جهان بیاورد.

زیر‌نویس فارسی سریال G'wed - Season 1

6.8   - IMDB

کمدی درباره نوجوانان لیورپودلیایی طبقه کارگر، پرداختن به مسائل بزرگی مانند غم و اندوه، تنوع و اختلاف طبقاتی.

زیر‌نویس فارسی سریال Hazbin Hotel - Season 1

7.8   - IMDB

در تلاش برای یافتن جایگزینی غیر خشونت آمیز برای کاهش جمعیت بیش از حد جهنم، دختر لوسیفر یک هتل توانبخشی باز می کند که به گروهی از شیاطین نامناسب فرصت رستگاری می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Grimsburg - Season 1

6   - IMDB

ماروین فلوت، که ممکن است بزرگترین کارآگاه تاریخ باشد، یک راز دارد که هنوز نمی تواند آن را کشف کند: خانواده اش. او از هر راهی پیروی می کند تا خودش را با همسر سابقش که هرگز از عشق ورزیدنش دست برنداشت، بازخرید کند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Gentlemen - Season 1

8.1   - IMDB

زمانی که ادی اشرافی ملک خانوادگی را به ارث می برد، متوجه می شود که خانه امپراطوری عظیم علف های هرز است و صاحبان آن به جایی نمی روند.