بازیگر فیلم و سریال Billy Crystal (بیلی کریستال)

Billy Crystal - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   March 14, 1948 in Yorkville, Manhattan, New York City, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Forget Paris Mickey(1995), City Slickers Mitch Robbins(1991), When Harry Met Sally... Harry Burns(1989)

بیوگرافی فارسی

بیلی کریستال در 14 مارس 1948 در لانگ بیچ ، لانگ آیلند ، نیویورک به دنیا آمد. وی جوانترین سه پسری است که در هلن (گابلر) و جک کریستال بدنیا آمده است. پدر وی مروج مشهور کنسرت بود که با همکاری شرکت Commodore Records و مادرش خانه دار بود. خانواده وی مهاجران یهودی از روسیه ، اتریش و لیتوانی بودند. با پدرش ...


بیوگرافی انگلیسی

Billy Crystal was born on March 14, 1948 in Long Beach, Long Island, New York. He is the youngest of three sons born to Helen (Gabler) and Jack Crystal. His father was a well-known concert promoter who co-founded Commodore Records and his mother was a homemaker. His family were Jewish immigrants from Russia, Austria, and Lithuania. With his father...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Standing Up, Falling Down

6.5   - IMDB

دوستی غیرمحتملی که بین یک استندآپ کمدین مبارز اهل لس آنجلس و مجبور به بازگشت به خانه در حالی که دمش بین پاهایش است و یک متخصص پوست معیوب، اما جذاب و کاریزماتیک و الکلی به طرز غم انگیزی ایجاد می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Here Today

6.6   - IMDB

زمانی که چارلی برنز، نویسنده کهنه کار کمدی، با خواننده خیابانی نیویورک، اما پیج ملاقات می کند، دوستی بعید و در عین حال خنده دار و تاثیرگذاری ایجاد می کند که شکاف نسلی را کنار می گذارد و معنای عشق و اعتماد را دوباره تعریف می کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری