زیرنویس فیلم Wickensburg (2023)

نام فارسی فیلم : ویکنزبورگ (2023)

4.1
  • ژانر :   ماجراجویی
  • کارگردان :   Richard Boddington
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   Canada
  • بازیگران :   Denise Richards-  Julian Richings-  Leah Pinsent

خلاصه فارسی

یک مادر و پسر کوچکش به یک شهر کوچک جدید نقل مکان می کنند. آنها به زودی کشف می کنند که شهر دارای یک راز تاریک است و این یک مسابقه با زمان برای نجات شهر است.


خلاصه انگلیسی

A mother and her young son move to a new small town. They soon discover the town harbors a dark secret, and it’s a race against time to save the town.


این فیلم با نام تجاری Wickensburg محصول کشور Canada است.به کارگردانی Richard Boddington و بازیگرانی چون Denise Richards,Julian Richings,Leah Pinsent در ژانر ماجراجویی در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cult Killer

4.6   - IMDB

یک بازپرس خصوصی مجبور به اتحاد خطرناک با یک قاتل می شود تا از زیر بطن جنایتکار وحشتناک یک شهر ساکت کشف کند و نام مربی خود را که در جنایات دخیل است پاک کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Minions: The Rise of Gru

7.2   - IMDB

گرو که یکی از طرفداران یک سوپرگروه ابرشرور معروف به Vicious 6 است، نقشه ای برای تبدیل شدن به آنقدر شیطانی می کشد تا با پشتیبان پیروانش، مینیون ها، به آنها بپیوندد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Erzulie

5.8   - IMDB

ملاقات مجدد بین 4 دوست به سرعت خراب می شود وقتی آنها خود را با ارزولیه الهه پری دریایی باتلاق می بینند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jurassic World Dominion

5.8   - IMDB

چهار سال پس از نابودی Isla Nublar، دایناسورها اکنون در کنار انسان ها در سراسر جهان زندگی می کنند - و شکار می کنند. این تعادل شکننده آینده را تغییر میدهد و یک بار برای همیشه تعیین میکند که آیا انسانها قرار است در اوج شکارچیان سیارهای باقی بمانند که اکنون با ترسناکترین موجودات تاریخ مشترک هستند یا خیر.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Highwayman

7.3   - IMDB

دزد مشهور بزرگراه، دیک تورپین، خود را در حومههای انگلیسی میبیند که بهطور تصادفی، الیزابت، دختر شیطون ارل پمبروک را ربوده است. در حالی که نامزدش وینتروپ تلاش می کند تا آنها را ردیابی کند، الیزابت شروع به عاشق شدن با مرد شجاع بزرگراه می کند و برای تورپین چاره ای جز رویارویی با وینتروپ در مبارزه برای قلب الیزابت و ثروت او باقی نمی ماند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Adventures of Maid Marian

3.2   - IMDB

همه داستانهای رابین هود و خدمتکار ماریان را میدانند، اما این داستان اتفاقات بعدی است. از میان سایه ها، افسانه ای برمی گردد تا مردمش را از ظلم کلانتر رسوا شده ناتینگهام نجات دهد. رابین هود در جنگ باقی می ماند و ماریان باید مهارت های رزمی خود را آزمایش کند و داستان جدیدی خلق کند که در طول اعصار منادی خواهد شد.