بازیگر فیلم و سریال Denise Richards (دنیز ریچاردز)

Denise Richards - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 6" (1.68 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   February 17, 1971 in Downers Grove, Illinois, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The World Is Not Enough Dr. Christmas Jones(1999), Starship Troopers Carmen Ibanez(1997), Wild Things Kelly Van Ryan(1998)

بیوگرافی فارسی

دنیس ریچاردز در داونرز گروو ، ایلینویز ، بزرگتر از دو دختر جونی لی ، صاحب کافی شاپ ، و ایرو ریچاردز ، مهندس تلفن متولد شد. وی تبار آلمانی ، فرانسوی-کانادایی ، ایرلندی ، انگلیسی و ولزی دارد. او در منطقه شیکاگو بزرگ شد ، تا زمانی که خانواده در سن 15 سالگی به اوکیانساید ، کالیفرنیا نقل مکان کردند. وی به عنوان یک ...


بیوگرافی انگلیسی

Denise Richards was born in Downers Grove, Illinois, the older of two daughters of Joni Lee, who owned a coffee shop, and Irv Richards, a telephone engineer. She has German, French-Canadian, Irish, English, and Welsh ancestry. She grew up in the Chicago area, until the family relocated to Oceanside, CA when Denise was 15. She began working as a ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم 1st Born

3.3   - IMDB

تاکر و حمید قرار است برای اولین بار پدربزرگ شوند، اما به شرطی که بتوانند آنقدر دور هم جمع شوند تا نوه اولشان را نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Timecrafters: The Treasure of Pirate's Cove

6.3   - IMDB

دزدان دریایی در سفر در زمان جستجوی گنج گمشده، به روزگار مدرن ختم میشوند و با دشمنان بعید میجنگند: گروهی از بچهها با جدیدترین ابزارهای فنی.::ناشناس.

زیر‌نویس فارسی فیلم Alpha Code

4.3   - IMDB

شما میتوانید فیلم آلفا کد را فقط در MilanFriedrich خریداری کنید. فیلم آلفا کد یک فیلم علمی تخیلی/هیجانانگیز/عاشقانه آمریکایی است که از رویدادهای واقعی که برای فیلمنامهنویس و تهیهکننده فیلم میلان فردریش رخ داده است، الهام گرفته شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Wickensburg

4.1   - IMDB

یک مادر و پسر کوچکش به یک شهر کوچک جدید نقل مکان می کنند. آنها به زودی کشف می کنند که شهر دارای یک راز تاریک است و این یک مسابقه با زمان برای نجات شهر است.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری