زیرنویس فیلم Timeless Love (2019)

نام فارسی فیلم : عشق بی انتها (2019)

6.9
  • ژانر :   درام داستان عاشقانه
  • کارگردان :   Brian Brough
  • سال انتشار :   2019
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Rachel Skarsten-  Brant Daugherty-  Jill Adler

خلاصه فارسی

به نظر می رسد مگان زندگی کاملی دارد: یک رابطه محبت آمیز با شوهری فوق العاده به نام توماس و دو فرزند شایان ستایش. سپس او خود را در حال بیدار شدن از کما می بیند - و متوجه می شود که ازدواج نکرده است و هرگز ازدواج نکرده است. توماس و بچه ها انگار وجود ندارند. پدر و مادرش نگران او هستند و مگان تلاش می کند تا واقعیتی را که در رویاهایش بود رها کند. هنگامی که او ادامه می دهد و شغل جدیدی پیدا می کند، با رئیس جدید خود ملاقات می کند - و این خود توماس است. اما اصلا او را نمی شناسد. تمام خاطرات توماس هنوز با مگان است و او نمی تواند مردی را که دوست دارد رها کند. او فقط باید به او کمک کند که دوباره برای اولین بار عاشق او شود.::گروه رسانه ای شمع


خلاصه انگلیسی

Megan seems to have the perfect life: a loving relationship with a wonderful husband named Thomas and 2 adorable children. Then she finds herself awakening from a coma - and discovers she is not and has never been married. Thomas and the children don't seem to exist. Her parents worry about her, and Megan struggles to let go of the reality she dreamed of. When she moves on and gets a new job, she meets her new boss-and it is Thomas himself. But he doesn't know her at all. All the memories of Thomas are still with Megan, and she can't let go of the man she loves. She just has to help him fall in love with her, again, for the first time.::Candlelight Media Group


این فیلم با نام تجاری Timeless Love محصول کشور United States است.به کارگردانی Brian Brough و بازیگرانی چون Rachel Skarsten,Brant Daugherty,Jill Adler در ژانر درام,داستان عاشقانه در سال 2019 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Name Is Loh Kiwan

6.8   - IMDB

لوه کیوان، جدا شده از کره شمالی، با فرار از چین، تصمیم می گیرد تا آرزوی در حال مرگ مادرش را برآورده کند، تا جایی پیدا کند که بتواند واقعاً نام خود را داشته باشد و با شرایط خودش زندگی کند. او به بلژیک سفر می کند تا به دنبال وضعیت پناهندگی باشد، اما در نهایت بدون هیچ وسیله ای برای امرار معاش و سقفی بالای سرش در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. ماری که قبلاً نماینده تیم ملی تیراندازی بلژیک بود و اکنون با شیاطین درونی خود مبارزه می کند، به یک کیوان خسته می رسد و کیف پول او را می دزدد. این دو در نهایت به درگیری شدیدی ختم میشوند. و تنها زمانی که ماری متوجه می شود که کیف پول تنها یادگاری است که از مادر کیوان به جا مانده است، آنها شروع به جذب یکدیگر می کنند و به خاطر تجربیات و احساسات مشترکشان می افتند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ordinary Angels

7.4   - IMDB

در لوئیزویل، کنتاکی، آرایشگر شارون استیونز تودهها را گرد هم میآورد تا به پدر بیوه اد اشمیت کمک کند تا دختر 5 سالهاش میشل را که به شدت بیمار است، پس از اینکه جامعهشان توسط یک طوفان برفی بزرگ ناشی از موج سرمای آمریکای شمالی در سال 1994 تحت تاثیر قرار میگیرد، گرد هم میآورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Drift

6.3   - IMDB

ژاکلین، یک پناهنده جوان، تنها و بی پول در جزیره ای یونانی فرود می آید، جایی که سعی می کند زنده بماند، سپس با گذشته خود کنار بیاید. در حالی که نیروی خود را جمع می کند، با یک راهنمای تور بی ریشه دوستی را آغاز می کند و آنها با هم مقاومت لازم را برای پیشرفت پیدا می کنند.