بازیگر فیلم و سریال Brant Daugherty (برانت داگرتی)

Brant Daugherty - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 1" (1.85 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 20, 1985 in Mason, Ohio, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Fifty Shades Freed Sawyer(2018), Pretty Little Liars Noel Kahn(2010-2016), Dear White People Thane Lockwood(2017)

بیوگرافی فارسی

برانت داگرتتی در 20 آگوست 1985 در ماسون ، اوهایو ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. وی به خاطر کارهایش در Fifty Shades Freed (2018) ، Pretty Little Liars (2010) و White White عزیزان (2017) شناخته شده است.


بیوگرافی انگلیسی

Brant Daugherty was born on August 20, 1985 in Mason, Ohio, USA. He is known for his work on Fifty Shades Freed (2018), Pretty Little Liars (2010) and Dear White People (2017).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Another Tango

5.1   - IMDB

دوستداران سابق دبیرستان با اکراه دوباره برای یک مسابقه رقص گرد هم می آیند و تلاش می کنند استودیوی رقص در حال شکست شهر کوچک را نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Timeless Love

6.9   - IMDB

به نظر می رسد مگان زندگی کاملی دارد: یک رابطه محبت آمیز با شوهری فوق العاده به نام توماس و دو فرزند شایان ستایش. سپس او خود را در حال بیدار شدن از کما می بیند - و متوجه می شود که ازدواج نکرده است و هرگز ازدواج نکرده است. توماس و بچه ها انگار وجود ندارند. پدر و مادرش نگران او هستند و مگان تلاش می کند تا واقعیتی را که در رویاهایش بود رها کند. هنگامی که او ادامه می دهد و شغل جدیدی پیدا می کند، با رئیس جدید خود ملاقات می کند - و این خود توماس است. اما اصلا او را نمی شناسد. تمام خاطرات توماس هنوز با مگان است و او نمی تواند مردی را که دوست دارد رها کند. او فقط باید به او کمک کند که دوباره برای اولین بار عاشق او شود.::گروه رسانه ای شمع

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری