زیرنویس فیلم Tigrero: A Film That Was Never Made (1994)

نام فارسی فیلم : تیگرو: فیلمی که هرگز ساخته نشد (1994)

6.8
  • ژانر :   درام مستند
  • کارگردان :   Mika Kaurismäki
  • سال انتشار :   1994
  • محصول کشور :   Brazil Finland Germany
  • بازیگران :   Samuel Fuller-  Jim Jarmusch

خلاصه فارسی

در سال 1993، سام فولر جیم جارموش را به سفری به ماتو گروسوی برزیل، از رودخانه آراگوآیا به روستای سانتا ایزابل دو مورو می برد، جایی که 40 سال قبل، زانوک فولر را فرستاده بود تا مکانی را جستجو کند و فیلمنامه ای برای فیلمی بر اساس آن بنویسد. بر روی یک ببر، یک شکارچی جگوار. سام امیدوار است افرادی را بیابد که او را به خاطر بسپارند، و فیلمی را که در سال 1954 فیلمبرداری کرده بود، می گیرد. تلویزیون، ساعت و خانه های آجری وجود دارد. اما همان فرهنگ کراجی نیز در انتظار است. او روستاییان را جمع می کند تا فیلم قدیمی خود را به نمایش بگذارد و مردم دوستان و اقوام خود را می شناسند و از فولر برای بازگرداندن لحظه ای آنها به زندگی تشکر می کنند.


خلاصه انگلیسی

In 1993, Sam Fuller takes Jim Jarmusch on a trip into Brazil's Mato Grosso, up the River Araguaia to the village of Santa Isabel Do Morro, where 40 years before, Zanuck had sent Fuller to scout a location and write a script for a movie based on a tigrero, a jaguar hunter. Sam hopes to find people who remember him, and he takes film he shot in 1954. He's Rip Van Winkle, and, indeed, a great deal changed in the village. There are televisions, watches, and brick houses. But, the same Karajá culture awaits as well. He gathers the villagers to show his old film footage, and people recognize friends and relatives, thanking Fuller for momentarily bringing them back to life.


این فیلم با نام تجاری Tigrero: A Film That Was Never Made محصول کشور Brazil,Finland,Germany است.به کارگردانی Mika Kaurismäki و بازیگرانی چون Samuel Fuller,Jim Jarmusch در ژانر درام,مستند در سال 1994 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Hobby

6.6   - IMDB

مجموعهداران قدیمی و نسل جدیدی از خریداران صنعت کارت بازرگانی را دنبال میکند و در حالی که سرگرمی هستهای میشود، در تب کارتهای معاملاتی بیدرنگ فرو میرود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Frida

7.3   - IMDB

سفری کاملا خام و جادویی در زندگی، ذهن و قلب هنرمند برجسته فریدا کالو. برای اولین بار از زبان خودش - برگرفته از دفتر خاطراتش، نامههای فاشکننده، مقالهها و مصاحبههای چاپی - و با انیمیشنهای غنایی الهامگرفته از آثار هنری فراموشنشدنی او به وضوح زنده شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stormy

6.4   - IMDB

در زندگی و زمان استورمی دنیلز که او داستان و روایت خود را از رویدادهایی که به بخشی از تاریخ آمریکا تبدیل شده است به اشتراک می گذارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم 500 Days in the Wild

6.3   - IMDB

دایان ویلان، فیلمسازی را دنبال می کند که از وضعیت جهان ناامید شده است، در حالی که یک سفر انفرادی ضبط شده را در طولانی ترین مسیر پیاده روی در جهان طی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.