بازیگر فیلم و سریال Jim Jarmusch (جیم جارموش)

Jim Jarmusch - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 2" (1.88 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   January 22, 1953 in Akron, Ohio, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Broken Flowers Director(2005), Only Lovers Left Alive Director(2013), Stranger Than Paradise Director(1984)

بیوگرافی فارسی

در هفده سالگی از آکرون ، اوهایو به نیویورک نقل مکان کرد. فارغ التحصیل دانشگاه کلمبیا با لیسانس B.A. به انگلیسی ، کلاس '75. بدون هیچ تجربه قبلی در فیلم ، او در دانشکده هنر Tisch ، نیویورک پذیرفته شد.


بیوگرافی انگلیسی

Moved to New York City at the age of seventeen from Akron, Ohio. Graduated from Columbia University with a B.A. in English, class of '75. Without any prior film experience, he was accepted into the Tisch School of the Arts, New York.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Tigrero: A Film That Was Never Made

6.8   - IMDB

در سال 1993، سام فولر جیم جارموش را به سفری به ماتو گروسوی برزیل، از رودخانه آراگوآیا به روستای سانتا ایزابل دو مورو می برد، جایی که 40 سال قبل، زانوک فولر را فرستاده بود تا مکانی را جستجو کند و فیلمنامه ای برای فیلمی بر اساس آن بنویسد. بر روی یک ببر، یک شکارچی جگوار. سام امیدوار است افرادی را بیابد که او را به خاطر بسپارند، و فیلمی را که در سال 1954 فیلمبرداری کرده بود، می گیرد. تلویزیون، ساعت و خانه های آجری وجود دارد. اما همان فرهنگ کراجی نیز در انتظار است. او روستاییان را جمع می کند تا فیلم قدیمی خود را به نمایش بگذارد و مردم دوستان و اقوام خود را می شناسند و از فولر برای بازگرداندن لحظه ای آنها به زندگی تشکر می کنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری