زیرنویس فیلم The Takedown (2022)

نام فارسی فیلم : حذف (2022)

5.7
  • ژانر :   اکشن کمدی
  • کارگردان :   Louis Leterrier
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   France
  • بازیگران :   Omar Sy-  Laurent Lafitte-  Izïa Higelin

خلاصه فارسی

عثمان دیاکیته و فرانسوا مونگ دو پلیس با سبک، پیشینه و حرفه بسیار متفاوت هستند. این جفت بعید یک بار دیگر برای یک تحقیق جدید که آنها را در سراسر فرانسه می برد، گرد هم می آیند. چیزی که به نظر می رسید یک معامله مواد مخدر ساده است، یک پرونده جنایی بسیار بزرگتر است که در خطر و کمدی غیرمنتظره پیچیده شده است.


خلاصه انگلیسی

Ousmane Diakité and François Monge are two cops with very different styles, backgrounds and careers. The unlikely pair are reunited once again for a new investigation that takes them across France. What seemed to be a simple drug deal turns out to be a much bigger criminal case wrapped in danger and unexpected comedy.


این فیلم با نام تجاری The Takedown محصول کشور France است.به کارگردانی Louis Leterrier و بازیگرانی چون Omar Sy,Laurent Lafitte,Izïa Higelin در ژانر اکشن,کمدی, در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gender Agenda

5.7   - IMDB

کمیکهای جندرکوئر از سراسر جهان در کاخ الکساندرا لندن در این ویترین کمدی به میزبانی هانا گدسبی برنده جایزه روی صحنه میروند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Irish Wish

5.2   - IMDB

زمانی که عشق زندگی او با بهترین دوستش نامزد می کند، مدی احساسات خود را کنار می گذارد تا در عروسی آنها در ایرلند ساقدوش شود. تا اینکه یک آرزوی خود به خود برای عشق واقعی باعث می شود که او به عنوان عروس آینده از خواب بیدار شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shifting Gears

6.2   - IMDB

پس از اینکه جس مکانیک زن با اکراه موافقت کرد که در یک نمایشگاه ترمیم خودرو شرکت کند، از اینکه دوست پسر سابقش، لوک، رقیب اصلی اوست، شوکه می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ramy Youssef: More Feelings

6.9   - IMDB

رامی یوسف با دومین فیلم کمدی ویژه خود که در مقابل تماشاگران زنده در سالن عقاب سفید در جرسی سیتی، نیوجرسی در 2 و 3 فوریه فیلمبرداری شد، به HBO بازگشت.