بازیگر فیلم و سریال Omar Sy (عمر سی)

Omar Sy - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 2¾" (1.9 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   January 20, 1978 in Trappes, Yvelines, France
  • فیلم های معروف بازیگر : The Intouchables Driss(2011), Jurassic World Barry(2015), X-Men: Days of Future Past Bishop(2014)

بیوگرافی فارسی

عمر سی در 20 ژانویه سال 1978 در Trappes ، ایولینس فرانسه متولد شد. او بازیگر و نویسنده ای است که به فیلم های The Intouchables (2011) ، Jurassic World (2015) و X-Men: Days of Future Past (2014) معروف است. او از 6 ژوئیه 2007 با هلن ازدواج کرده است. آنها چهار فرزند دارند.


بیوگرافی انگلیسی

Omar Sy was born on January 20, 1978 in Trappes, Yvelines, France. He is an actor and writer, known for The Intouchables (2011), Jurassic World (2015) and X-Men: Days of Future Past (2014). He has been married to Hélène since July 6, 2007. They have four children.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Night Shift

7.4   - IMDB

سه افسر وظیفه دارند یک مهاجر غیرقانونی را تا فرودگاه شارل دوگل اسکورت کنند، جایی که او را مجبور به سوار شدن به هواپیما کرده و به کشورش بازگردانده می شود. اما وقتی به حقیقت پی می برند باید انتخاب سختی داشته باشند.::ناشناس

زیر‌نویس فارسی فیلم The Call of the Wild

6.7   - IMDB

یک سگ سورتمه برای بقا در وحشی یوکان مبارزه می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Takedown

5.7   - IMDB

عثمان دیاکیته و فرانسوا مونگ دو پلیس با سبک، پیشینه و حرفه بسیار متفاوت هستند. این جفت بعید یک بار دیگر برای یک تحقیق جدید که آنها را در سراسر فرانسه می برد، گرد هم می آیند. چیزی که به نظر می رسید یک معامله مواد مخدر ساده است، یک پرونده جنایی بسیار بزرگتر است که در خطر و کمدی غیرمنتظره پیچیده شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Book of Clarence

5.6   - IMDB

کلارنس در حالی که برای رهایی خود از شر بدهی ها مبارزه می کند، در حال تلاش برای یافتن یک زندگی بهتر برای خانواده اش است. او که اسیر قدرت و شکوه مسیح در حال ظهور و رسولانش شده است، همه چیز را به خطر می اندازد تا مسیر خود را به سوی یک زندگی الهی تراش دهد و در نهایت متوجه می شود که قدرت رستگاری ایمان ممکن است تنها راه نجات او باشد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری