زیرنویس فیلم The Siege of Robin Hood (2022)

نام فارسی فیلم : محاصره رابین هود (2022)

2.6
  • ژانر :   اکشن ماجراجویی فانتزی
  • کارگردان :   Paul Allica
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   Australia
  • بازیگران :   Paul Allica-  Kahli Williams-  Dave Beamish

خلاصه فارسی

در زمان هرج و مرج و استبداد، ملت زمانی بزرگ انگلستان به طرز خطرناکی در آستانه انقلاب توده ای قرار می گیرد. پس از اینکه کلانتر بیرحم ناتینگهام دستور حمله وحشیانه به خانوادهاش را صادر میکند، مرد جوانی به نام رابین سوگند انتقام خونین را از مردان مسئول میگیرد و قول میدهد که آزادی را به کسانی که تحت حاکمیت ظالمانه قلمرو به دام افتادهاند بازگرداند. رابین و دست راستش، لنسلوت، با توصیه و راهنمایی مرلین، شعبده باز گوشه گیر، تیمی مرگبار از مبارزان تبعیدی و ماوریک های ماهر را استخدام می کنند تا روستاییان را برای یک حمله همه جانبه انفجاری به قلعه تاج جمع کنند.


خلاصه انگلیسی

In a time of chaos and tyranny, the once great nation of England teeters perilously on the brink of mass revolution. After the merciless Sheriff of Nottingham orders a brutal attack on his family, a young man named Robin swears bloody revenge on the men responsible, vowing to restore freedom to those trapped under the realm’s oppressive rule. Advised and mentored by the reclusive magician Merlin, Robin and his right-hand man Lancelot recruit a deadly team of exiled fighters and skilled mavericks to rally the villagers for an explosive all-out assault on the Crown’s castle.


این فیلم با نام تجاری The Siege of Robin Hood محصول کشور Australia است.به کارگردانی Paul Allica و بازیگرانی چون Paul Allica,Kahli Williams,Dave Beamish در ژانر اکشن,ماجراجویی,فانتزی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prey

7.1   - IMDB

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور به ترک ایستگاه تبلیغی مسیحی خود در صحرای کالاهاری می شوند. پس از سقوط هواپیمای خود، آنها باید برای جان خود با انسان و حیوان مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Heart of the Hunter

4.6   - IMDB

یک قاتل بازنشسته زمانی که دوستش یک توطئه خطرناک را در قلب دولت آفریقای جنوبی کشف می کند، دوباره وارد عمل می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

6.2   - IMDB

پس از رویارویی انفجاری خود، گودزیلا و کنگ باید در برابر یک تهدید عظیم کشف نشده که در دنیای ما پنهان شده است، دوباره متحد شوند و موجودیت آنها و خود ما را به چالش بکشد.