زیرنویس فیلم The Big Racket (1976)

نام فارسی فیلم : راکت بزرگ (1976)

7.1
  • ژانر :   اکشن درام
  • کارگردان :   Enzo G. Castellari
  • سال انتشار :   1976
  • محصول کشور :   Italy
  • بازیگران :   Fabio Testi-  Vincent Gardenia-  Renzo Palmer

خلاصه فارسی

نیکو پالمیری یک بازرس پلیس است که با یک باند جنایتکار که در یک شهر خواب آلود ایتالیایی به وحشت افتاده و از تجار محلی اخاذی می کنند، مبارزه می کند. با تهدید خشونت، هیچ کس جرات نمی کند عمل کند، مگر صاحب رستورانی که توسط پالمیری مجبور به گفتن حقیقت می شود. در نتیجه دختر خردسال صاحبش مورد تجاوز قرار می گیرد و خشونت همچنان ادامه دارد. پالمیری با کشف اینکه این باند با فروشندگان مواد مخدر مرتبط است، از ادامه تحقیق در مورد پرونده اش توسط مافوقش منع می شود - بنابراین او امور را به دست خود می گیرد. پالمیری چند مرد را که قربانی باند شده اند استخدام می کند و برای انتقامی خونین به راه می افتد.


خلاصه انگلیسی

Nico Palmieri is a police inspector who battles a criminal gang terrorising a sleepy Italian town, extorting cash from the local merchants. With the threat of violence, no one dares to act, except for a restaurant owner who is forced by Palmieri to tell the truth. As a result, the owner's young daughter is raped, and the violence continues. Discovering that the gang is associated with drug dealers, Palmieri is forbidden to continue investigating his case by his superior - so he takes matters into his own hands. Palmieri recruits a couple of men who have become victims of the gang and sets out for a bloody revenge.


این فیلم با نام تجاری The Big Racket محصول کشور Italy است.به کارگردانی Enzo G. Castellari و بازیگرانی چون Fabio Testi,Vincent Gardenia,Renzo Palmer در ژانر اکشن,,درام در سال 1976 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prey

7.1   - IMDB

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور به ترک ایستگاه تبلیغی مسیحی خود در صحرای کالاهاری می شوند. پس از سقوط هواپیمای خود، آنها باید برای جان خود با انسان و حیوان مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.