بازیگر فیلم و سریال Fabio Testi (فابیو تستی)

Fabio Testi - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 0½" (1.84 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 2, 1941 in Peschiera del Garda, Verona, Veneto, Italy
  • فیلم های معروف بازیگر : Letters to Juliet Count Lorenzo(2010), L'important c'est d'aimer Servais Mont(1975), The Garden of the Finzi-Continis Giampiero Malnate(1970)

بیوگرافی فارسی

فابیو تستی در 2 اوت سال 1941 در پسیرا دل گاردا ، ورونا ، ونتو ، ایتالیا متولد شد. وی به خاطر کارهایش در زمینه Letters to Juliet (2010) ، L'important c'est d'aimer (1975) و Garden of the Finzi-Continis (1970) شناخته شده است. او از 3 ژانویه 2015 با آنتونلا لیگووری ازدواج کرده است. وی پیش از این با لولا ناوار ازدواج کرده بود.


بیوگرافی انگلیسی

Fabio Testi was born on August 2, 1941 in Peschiera del Garda, Verona, Veneto, Italy. He is known for his work on Letters to Juliet (2010), L'important c'est d'aimer (1975) and The Garden of the Finzi-Continis (1970). He has been married to Antonella Liguori since January 3, 2015. He was previously married to Lola Navarro.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Big Racket

7.1   - IMDB

نیکو پالمیری یک بازرس پلیس است که با یک باند جنایتکار که در یک شهر خواب آلود ایتالیایی به وحشت افتاده و از تجار محلی اخاذی می کنند، مبارزه می کند. با تهدید خشونت، هیچ کس جرات نمی کند عمل کند، مگر صاحب رستورانی که توسط پالمیری مجبور به گفتن حقیقت می شود. در نتیجه دختر خردسال صاحبش مورد تجاوز قرار می گیرد و خشونت همچنان ادامه دارد. پالمیری با کشف اینکه این باند با فروشندگان مواد مخدر مرتبط است، از ادامه تحقیق در مورد پرونده اش توسط مافوقش منع می شود - بنابراین او امور را به دست خود می گیرد. پالمیری چند مرد را که قربانی باند شده اند استخدام می کند و برای انتقامی خونین به راه می افتد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Heroin Busters

6.5   - IMDB

مصرف مواد مخدر در شهر رم به بالاترین حد خود رسیده است. بچهها از دلالها جلوی مدرسههایشان گل میزنند، قاطرها مستقیماً از طریق امنیت فرودگاه والس میزنند، و مرد اصلی اینترپل، مایک همیلتون (دیوید همینگز)، در نهایت عقلش است. تنها امید او این است که به یکی از مردان خود به نام فابیو (فابیو تستی) تکیه کند، افسری که آنقدر مخفی است که هیچ کس جز همیلتون نمی داند او واقعاً کیست. حتی زمانی که فابیو اعتماد رهبر کارتل، جیانی (جان لوفردو) را به دست میآورد، دلالها هر چه بیشتر به حقیقت نزدیکتر میشوند و وقتی پوشش او منفجر میشود، شکارچی شکار میشود زیرا فابیو خود را در یک مبارزه ناامیدکننده برای زنده ماندن میبیند. .

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری