زیرنویس فیلم The Bastard Sons (2024)

نام فارسی فیلم : پسران حرامزاده (2024)

4.8
  • ژانر :   دلهره آور
  • کارگردان :   Kevin Interdonato
  • سال انتشار :   2024
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Kevin Interdonato-  Charles Malik Whitfield-  Frankie Edgar

خلاصه فارسی

با کشته شدن پدر وینسنت دامیانو، رئیس خانواده، زندگی گروهی از تبهکاران سازمان یافته مختل می شود. برادران «حرامزاده» وینسنت، گروهی از روحهای یتیمی که او با هم بزرگ کرده است، تصور میکنند که چه کسی پدرشان را کشته است... شریک زندگیاش رم. حرامزاده ها در تلاشی شجاعانه و حساب شده برای به دست آوردن دوباره تجارت و انتقام گرفتن از رم، جنگی همه جانبه را برای بدست آوردن پوند گوشت خود به راه می اندازند.


خلاصه انگلیسی

Life for a crew of organized criminals is disrupted when Vincent Damiano’s father, the family’s boss, is murdered. Vincent’s ‘bastard’ brothers, a group of orphaned souls he raised together, have an idea of who killed their father…his partner Rome. In a valiant and calculated attempt to regain the business and enact vengeance on Rome, the Bastards wage an all-out war to get their pound of flesh.


این فیلم با نام تجاری The Bastard Sons محصول کشور United States است.به کارگردانی Kevin Interdonato و بازیگرانی چون Kevin Interdonato,Charles Malik Whitfield,Frankie Edgar در ژانر ,دلهره آور در سال 2024 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Painter

4.6   - IMDB

یک مامور سابق سیا زمانی که زنی مرموز از گذشته خود دوباره ظاهر می شود به دنیای خطرناکی بازگردانده می شود. اکنون که توسط یک قاتل بی امان و یک برنامه عملیات سیاه سرکش قرار گرفته و هدف قرار گرفته است، باید به مهارت هایی که فکر می کرد در یک بازی بقای پرمخاطره پشت سر گذاشته است تکیه کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eagle

6.5   - IMDB

یک روزنامه نگار داستان یک قاتل بی رحم را هنگامی که در مورد پوشش دولتی تحقیق می کند، فاش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Plane

7   - IMDB

پس از یک کار قهرمانانه فرود موفقیت آمیز هواپیمای آسیب دیده خود در طوفان در یک منطقه جنگی، یک خلبان نترس خود را بین دستور کار چندین شبه نظامی که قصد گروگان گرفتن هواپیما و مسافرانش را دارند، می یابد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Infiesto

5.6   - IMDB

در حالی که ویروس کرونا زندگی آنها را خراب میکند، دو کارآگاه با جدیت به تعقیب افرادی میپردازند که مسئول یک آدم ربایی هستند که متوجه میشوند بخشی از یک الگوی شوم است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bad Behind Bars: Jodi Arias

5.5   - IMDB

جودی آریاس در زندان با دوناوان برینگ و تریسی براون دوست می شود و آنها جدایی ناپذیر شدند. دوناوان قبل از محاکمه جودی از زندان آزاد می شود و سخنگوی او می شود و در شبکه های اجتماعی پست می گذارد و از جودی دفاع می کند. هنگامی که جزئیات پرونده و داستان جودی دیگر جمع نمی شود، دوناوان از ادامه کار خودداری می کند و جنبه انتقام جودی را آشکار می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hoax: The Kidnapping of Sherri Papini

5.3   - IMDB

مادر جوان شری پاپینی هنگام دویدن ناپدید می شود و سه هفته بعد در روز شکرگزاری دوباره ظاهر می شود. او ادعا می کند که دو زن اسپانیایی تبار او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده اند. چهار سال بعد، شواهد جدید نشان می دهد که آدم ربایی او فریبکاری بود که او برای گذراندن وقت با دوست پسر سابقش مرتکب شده بود.