بازیگر فیلم و سریال Kevin Interdonato (کوین اینتردوناتو)

Kevin Interdonato - نیو ساب تایتل
  • تاریخ و مکان تولد :   April 5, 1979 in Howell, New Jersey, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Bad Frank Frank Pierce(2017), City on a Hill Youth Strike Force Member(2019), Dirty Dead Con Men Mickey Rady(2018)

بیوگرافی فارسی

کوین اینتردوناتو در نیوجرسی متولد و بزرگ شد و در خانواده ای سخت کوش و یقه آبی بزرگ شد. وی در دوران جوانی و دبیرستان ورزشهای زیادی را انجام داد و در 18 سالگی به گارد ملی ارتش پیوست و کوین در حالی که در کالج جامعه بروکلدیل در نیویورک آمریکا شرکت کرد ، اولین کلاس بازیگری خود را با حضور در نیویورک به هوی و هوس برد ، که وی برای ادامه تحصیل ترک کرد.


بیوگرافی انگلیسی

Kevin Interdonato was born and raised in New Jersey, growing up in a hard-working, blue-collar family. He played many sports throughout his youth and high school, and joined the Army National Guard at 18. Kevin took his first acting class on a whim in NYC while attending Brookdale Community College in NJ, which he left to pursue his studies.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Bastard Sons

4.8   - IMDB

با کشته شدن پدر وینسنت دامیانو، رئیس خانواده، زندگی گروهی از تبهکاران سازمان یافته مختل می شود. برادران «حرامزاده» وینسنت، گروهی از روحهای یتیمی که او با هم بزرگ کرده است، تصور میکنند که چه کسی پدرشان را کشته است... شریک زندگیاش رم. حرامزاده ها در تلاشی شجاعانه و حساب شده برای به دست آوردن دوباره تجارت و انتقام گرفتن از رم، جنگی همه جانبه را برای بدست آوردن پوند گوشت خود به راه می اندازند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری