زیرنویس فیلم The Adventures of Peanut and Pig (2022)

نام فارسی فیلم : ماجراهای بادام زمینی و خوک (2022)

4.6
  • ژانر :   انیمیشن
  • کارگردان :   -
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Louis Ferreira-  Peter New

خلاصه فارسی

جزیره شناور بهشت ​​گولا زیباترین مکان برای زندگی در جهان است تا اینکه روزی جزیره شروع به غرق شدن می کند! اکنون، این فروتوپیا در دردسر بزرگی قرار دارد و تیمی از میمونهای رقیب، یک خرگوش دانشمند، و یک خوک بامزه باید اختلافات خود را کنار بگذارند و از نقاط قوت منحصربهفرد خود برای نجات روز استفاده کنند، همه در عین حال در مورد دوستی و شجاعت یاد میکنند. در طول مسیر.


خلاصه انگلیسی

The floating island paradise of Goola is the most beautiful place to live in the world until one day, the island begins to sink! Now, this frutopia is in big trouble and it’s up to an unlikely team of rival monkeys, a scientist bunny, and a jolly pig to put aside their differences and use their own unique strengths to save the day, all while learning about friendship and bravery along the way.


این فیلم با نام تجاری The Adventures of Peanut and Pig محصول کشور United States است.به کارگردانی - و بازیگرانی چون Louis Ferreira,Peter New در ژانر انیمیشن در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stopmotion

5.6   - IMDB

الا بلیک، یک انیماتور استاپ موشن که پس از از دست دادن مادر زورگوش، تلاش می کند تا شیاطین خود را کنترل کند، که شروع به ساخت فیلمی می کند که به میدان جنگ برای سلامت عقل او تبدیل می شود. وقتی ذهن الا شروع به شکستن می کند، شخصیت های پروژه او زندگی خودشان را می گیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Casagrandes Movie

5.5   - IMDB

در یک سفر تولد به مکزیک، رونی آن 12 ساله به طور تصادفی نیمه خدایی را که در یک کوه گرفتار شده بود آزاد می کند و برای درست کردن اوضاع به کمک خانواده اش نیاز دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cat and Dog

5.1   - IMDB

مونیکا، صاحب یک گربه تأثیرگذار معروف به نام دیوا، و جک، یک دزد بینالمللی که سگش چیچی یاقوتی دزدیده شده را بلعیده است، در حالی که میخواهد از زمین بلند شود، متوجه میشوند که حیوانات خانگیشان در آسفالت گم شدهاند. صاحبان - و حیوانات خانگی آنها - باید برای یافتن عزیزان خود با هم متحد شوند. اما آنها نمیدانند که برانت، پلیسی که در پاشنههای پاشنه بلند است، هر کاری میکند تا دستش را به یاقوت بیاورد!

زیر‌نویس فارسی فیلم Justice League: Crisis on Infinite Earths - Part Two

5.5   - IMDB

یک ارتش بی پایان از شیاطین سایه که برای نابودی تمام واقعیت ها خم شده اند، بر روی جهان ما و تمام زمین های موازی ازدحام می کنند! تنها چیزی که با آنها مخالف است، قدرتمندترین تیم متاانسانی است که تا به حال گرد هم آمده است. اما حتی قدرت ترکیبی سوپرمن، بتمن، واندر وومن، گرین لنترن و همه ابرقهرمانان همکارشان نمی تواند هجوم این گروه شکست ناپذیر را کاهش دهد. کدام نیروی مرموز آنها را هدایت می کند؟ و چگونه اسرار مدفون مانیتور و سوپرگرل آخرین دفاع ما را تهدید می کند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم The Garfield Movie

5.8   - IMDB

گارفیلد، گربه سرپوشیده معروف جهان که از دوشنبه متنفر است و لازانیا دوست دارد، در آستانه یک ماجراجویی وحشی در فضای باز است! گارفیلد و دوست سگش اودی پس از ملاقات غیرمنتظره ای با پدر گمشده اش - گربه خیابانی ژولیده ویک - مجبور می شوند از زندگی کاملاً نازک خود به ویک بپیوندند تا در یک دزدی خنده دار و پرمخاطب.

زیر‌نویس فارسی فیلم Thelma the Unicorn

5.8   - IMDB

تلما آرزو دارد یک تک شاخ پر زرق و برق باشد. سپس در لحظه ای نادر صورتی و پر زرق و برق از سرنوشت، آرزوی تلما محقق می شود. او به سرعت به یک ستاره بین المللی می رسد، اما با هزینه ای غیرمنتظره. پس از مدتی، تلما متوجه می شود که او مانند خود معمولی و بدون درخشش خود شادتر بوده است. بنابراین او شاخ خود را پایین می آورد، برق هایش را پاک می کند و به خانه برمی گردد، جایی که بهترین دوستش با در آغوش گرفتن منتظر اوست.