بازیگر فیلم و سریال Ken Stott (کن استات)

Ken Stott - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   1955 in Edinburgh, Scotland, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : The Hobbit: An Unexpected Journey Balin(2012), The Hobbit: The Desolation of Smaug Balin(2013), The Hobbit: The Battle of the Five Armies Balin(2014)

بیوگرافی فارسی

کن استوت در سال 1955 در ادینبورگ اسکاتلند به عنوان کنت کمپبل استوت متولد شد. او بازیگری است که با بازی The Hobbit: An Unreal Journey (2012) ، The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013) و The Hobbit: Battle of the Five Armies (2014) شناخته شده است.


بیوگرافی انگلیسی

Ken Stott was born in 1955 in Edinburgh, Scotland as Kenneth Campbell Stott. He is an actor, known for The Hobbit: An Unexpected Journey (2012), The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013) and The Hobbit: The Battle of the Five Armies (2014).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Strike

7.9   - IMDB

مونگو موریسون خال جوانی است که قرار است در معدن طلای افسانهای زادگاهشان در کنار پدر مغرور خود کار کند. در حالی که بهترین دوستان او از حضور در معدن هیجان زده هستند، مونگو مخفیانه رویای تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه ای را در سر می پروراند. با این حال، مونگو که از اینکه پدرش را ناراحت نکند، و همچنین خال کوچکی است و نمی تواند در نور روشن فوتبال بازی کند، متأسفانه از زندگی به عنوان یک معدنچی کناره گیری می کند. هنگامی که معدن پس از یک حادثه مرموز مجبور به تعطیلی می شود، یک ابرشرور شیطان صفت و شیفته طلا که فقط به عنوان "رئیس" شناخته می شود، تلاش می کند تا مردم شهر را به زورگویی وادار کند تا معدن را به او بفروشند. مونگو برخلاف همه شانسها و با کمک کمی از دوستانش، یک ماجراجویی حماسی از هیجان، خنده، اکشن و خطر را آغاز میکند و به سمت فینالهای فوتبال جام وحشی در روسیه و یک مسابقه نهایی نفسگیر با «رئیس» میرود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری