زیرنویس فیلم River (2021)

نام فارسی فیلم : رودخانه (2021)

  • ژانر :   درام علمی تخیلی
  • کارگردان :   Emily Skye
  • سال انتشار :   2021
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Courtney Gains-  Mary Cameron Rogers-  Becki Hayes

خلاصه فارسی

ریور یک تریلر علمی تخیلی روانشناختی است که ریور آلن، زنی 20 ساله را دنبال می کند که به دنبال هویت تکه تکه شده خود می گردد. پس از مرگ مادرش، ریور از نظر احساسی از کنترل خارج شده است. هنگامی که او برای بیش از یک هفته ناپدید می شود، بدون اینکه به یاد بیاورد چگونه به خانه بازگشت، ریور تمام احساس خود و هدف را از دست می دهد. تصاویر نگران کننده و کابوس وار ذهن او را آزار می دهد. او معتقد است که تسلط خود را بر واقعیت از دست داده است، که معتقد است به دلیل غم و اندوه او برای مادر درگذشته اش است. اما یک راز تاریک تر و کشف نشده او را مورد تمسخر قرار می دهد. بهترین دوست ریور، آماندا بنکس، او را در سفری برای کشف حقیقت راهنمایی می کند. با این حال، ریور به زودی متوجه می شود که آماندا رازهای ترسناک خود را پنهان می کند. ریور در مواجهه با روان متلاشی شده اش، برای سلامت عقلش مبارزه می کند که توسط کابوس هایی که از جنگل های اطراف سرچشمه می گیرند، عذاب می دهد. آیا او حقیقت آزاردهندهای را که میتواند او را نجات دهد، کشف خواهد کرد یا عمیقتر به سمت جنون فرو خواهد رفت؟


خلاصه انگلیسی

River is a psychological sci-fi thriller, that follows River Allen, a 20-something woman who searches for her fragmented identity. After her mother's death, River has spiraled emotionally out of control. When she disappears for over a week, with no recollection of how she returned home, River loses all sense of self and purpose. Disturbing, nightmarish images haunt her mind. She believes that she has lost her grip on reality, which she believes is due to her grieving for her departed mother. But a darker, undiscovered secret taunts her. River's best friend, Amanda Banks, guides her on a self-discovery journey to find the truth. However, River soon discovers that Amanda conceals her own frightening secrets. Faced with her shattered psyche, River fights for her sanity that is tormented by nightmares that have originated from the surrounding forest. Will she uncover the disturbing truth that could save her, or will she slip deeper into insanity?


این فیلم با نام تجاری River محصول کشور United States است.به کارگردانی Emily Skye و بازیگرانی چون Courtney Gains,Mary Cameron Rogers,Becki Hayes در ژانر درام,علمی تخیلی در سال 2021 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم ISS

3.8   - IMDB

هنگامی که یک رویداد جنگ جهانی در زمین، آمریکا و روسیه رخ می دهد، هر دو کشور مخفیانه با فضانوردان خود در I.S.S تماس می گیرند. و به آنها دستور می دهد تا به هر وسیله ای که لازم است کنترل ایستگاه را در دست بگیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ordinary Angels

7.4   - IMDB

در لوئیزویل، کنتاکی، آرایشگر شارون استیونز تودهها را گرد هم میآورد تا به پدر بیوه اد اشمیت کمک کند تا دختر 5 سالهاش میشل را که به شدت بیمار است، پس از اینکه جامعهشان توسط یک طوفان برفی بزرگ ناشی از موج سرمای آمریکای شمالی در سال 1994 تحت تاثیر قرار میگیرد، گرد هم میآورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Drift

6.3   - IMDB

ژاکلین، یک پناهنده جوان، تنها و بی پول در جزیره ای یونانی فرود می آید، جایی که سعی می کند زنده بماند، سپس با گذشته خود کنار بیاید. در حالی که نیروی خود را جمع می کند، با یک راهنمای تور بی ریشه دوستی را آغاز می کند و آنها با هم مقاومت لازم را برای پیشرفت پیدا می کنند.