بازیگر فیلم و سریال Courtney Gains (کورتنی گینز)

Courtney Gains - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 11" (1.8 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 22, 1965 in Los Angeles, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The 'Burbs Hans Klopek(1989), Back to the Future Dixon(1985), Sweet Home Alabama Sheriff Wade(2002)

بیوگرافی فارسی

كورتنی گینز برای اولین بار در دهه 1980 با نقش های متنوعی در فیلم هایی همچون كودكان ذرت (1984) ، بازگشت به آینده (1985) ، Can't Buy Me Love (1987) ، Colors (1988) ، The "Burbs (1989) و ممفیس بل (1990). اعتبارات اخیر وی شامل Sweet Home Alabama (2002) ، Benny Bliss و Disciples of Greatness (2009) است (که ...


بیوگرافی انگلیسی

Courtney Gains first achieved success during the 1980s with a variety of roles in films such Children of the Corn (1984), Back to the Future (1985), Can't Buy Me Love (1987), Colors (1988), The 'Burbs (1989) and Memphis Belle (1990). His most recent credits include Sweet Home Alabama (2002), Benny Bliss and the Disciples of Greatness (2009) (which...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Await the Dawn

3.6   - IMDB

یک خانواده مشکل دار که در حال سفر به کراس کانتری هستند توسط یک مرد ناامید به سرقت می روند. فقط برای اینکه متوجه شود او از چیزی خطرناکتر از او فرار می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Urban Myths

7.2   - IMDB

گروهی از دانشآموزان دبیرستانی برای بررسی اسطورههایی که از معلم تاریخ خود تحقیق میکردند و یاد میگرفتند، یک سفر کمپینگ در تعطیلات بهاری را آغاز میکنند. در طول سفر، آنها به یک محل تدفین قدیمی هندی تلو تلو خوردند و زمانی که برخی از گروه شروع به ناپدید شدن می کنند، بیشتر از چیزی که چانه می زنند، به دست می آورند. این فیلم برخی از بهترینهایی را که میشیگان شمالی ارائه میکند، همراه با یک بازیگر تمامستار به نمایش میگذارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم River

8   - IMDB

ریور یک تریلر علمی تخیلی روانشناختی است که ریور آلن، زنی 20 ساله را دنبال می کند که به دنبال هویت تکه تکه شده خود می گردد. پس از مرگ مادرش، ریور از نظر احساسی از کنترل خارج شده است. هنگامی که او برای بیش از یک هفته ناپدید می شود، بدون اینکه به یاد بیاورد چگونه به خانه بازگشت، ریور تمام احساس خود و هدف را از دست می دهد. تصاویر نگران کننده و کابوس وار ذهن او را آزار می دهد. او معتقد است که تسلط خود را بر واقعیت از دست داده است، که معتقد است به دلیل غم و اندوه او برای مادر درگذشته اش است. اما یک راز تاریک تر و کشف نشده او را مورد تمسخر قرار می دهد. بهترین دوست ریور، آماندا بنکس، او را در سفری برای کشف حقیقت راهنمایی می کند. با این حال، ریور به زودی متوجه می شود که آماندا رازهای ترسناک خود را پنهان می کند. ریور در مواجهه با روان متلاشی شده اش، برای سلامت عقلش مبارزه می کند که توسط کابوس هایی که از جنگل های اطراف سرچشمه می گیرند، عذاب می دهد. آیا او حقیقت آزاردهندهای را که میتواند او را نجات دهد، کشف خواهد کرد یا عمیقتر به سمت جنون فرو خواهد رفت؟

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری