زیرنویس فیلم Restless (2022)

نام فارسی فیلم : بی قرار (2022)

5.8
  • ژانر :   اکشن دلهره آور
  • کارگردان :   Régis Blondeau
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   France
  • بازیگران :   Franck Gastambide-  Simon Abkarian-  Michaël Abiteboul

خلاصه فارسی

پس از افراط و تفریط برای سرپوش گذاشتن بر یک حادثه، زندگی یک پلیس فاسد از کنترل خارج می شود، زمانی که او شروع به دریافت تهدید از یک شاهد مرموز می کند.


خلاصه انگلیسی

After going to extremes to cover up an accident, a corrupt cop's life spirals out of control when he starts receiving threats from a mysterious witness.


این فیلم با نام تجاری Restless محصول کشور France است.به کارگردانی Régis Blondeau و بازیگرانی چون Franck Gastambide,Simon Abkarian,Michaël Abiteboul در ژانر اکشن,,دلهره آور در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eagle

6.5   - IMDB

یک روزنامه نگار داستان یک قاتل بی رحم را هنگامی که در مورد پوشش دولتی تحقیق می کند، فاش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prey

7.1   - IMDB

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور به ترک ایستگاه تبلیغی مسیحی خود در صحرای کالاهاری می شوند. پس از سقوط هواپیمای خود، آنها باید برای جان خود با انسان و حیوان مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cold Meat

5.3   - IMDB

دیوید پترسن در حال عبور از کوه های راکی ​​کلرادو است. پس از نجات یک پیشخدمت غذاخوری جوان از دست شوهر خشن سابقش در خلال وقفه رانندگی، او دوباره به تنهایی از طریق یک کولاک خطرناک برفی به جاده می زند. یک حرکت نادرست پشت فرمان باعث می شود که او در داخل یک دره، در چشم طوفان از خواب بیدار شود. اما سرما کمترین نگرانی اوست وقتی یک حیوان شروع به پریدن در بیرون می کند. او چگونه زنده خواهد ماند؟