زیرنویس فیلم Icahn: The Restless Billionaire (2022)

نام فارسی فیلم : ایکان: میلیاردر بی قرار (2022)

  • ژانر :   مستند
  • کارگردان :   Bruce David Klein
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   -

خلاصه فارسی

تناقضات موجود در قلب سرمایه دار مشهور کارل ایکان را بررسی کنید. ایکان که هم به عنوان یک سرمایه گذار فعال و هم یک مهاجم شرکتی بی رحم توصیف می شود، از ابتدا در کوئینز به یکی از ثروتمندترین مردان جهان تبدیل شد که تجسم رویای آمریکایی است. با این حال، او آشکارا از مازاد شرکت ها و شکاف عظیم نابرابری ثروت انتقاد می کند.


خلاصه انگلیسی

Explore the contradictions at the heart of famed financier Carl Icahn. A polarizing figure described as both an activist investor and a ruthless corporate raider, Icahn rose from modest beginnings in Queens to become one of the richest men in the world, embodying the American Dream. Yet, he openly criticizes corporate excess and the huge wealth inequality gap.


این فیلم با نام تجاری Icahn: The Restless Billionaire محصول کشور United States است.به کارگردانی Bruce David Klein و بازیگرانی چون - در ژانر مستند در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Hobby

6.6   - IMDB

مجموعهداران قدیمی و نسل جدیدی از خریداران صنعت کارت بازرگانی را دنبال میکند و در حالی که سرگرمی هستهای میشود، در تب کارتهای معاملاتی بیدرنگ فرو میرود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Frida

7.3   - IMDB

سفری کاملا خام و جادویی در زندگی، ذهن و قلب هنرمند برجسته فریدا کالو. برای اولین بار از زبان خودش - برگرفته از دفتر خاطراتش، نامههای فاشکننده، مقالهها و مصاحبههای چاپی - و با انیمیشنهای غنایی الهامگرفته از آثار هنری فراموشنشدنی او به وضوح زنده شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stormy

6.4   - IMDB

در زندگی و زمان استورمی دنیلز که او داستان و روایت خود را از رویدادهایی که به بخشی از تاریخ آمریکا تبدیل شده است به اشتراک می گذارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم 500 Days in the Wild

6.3   - IMDB

دایان ویلان، فیلمسازی را دنبال می کند که از وضعیت جهان ناامید شده است، در حالی که یک سفر انفرادی ضبط شده را در طولانی ترین مسیر پیاده روی در جهان طی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Climate: The Movie

7.2   - IMDB

«اقلیم: فیلم» دیدگاه متفاوتی را در مورد بحث تغییرات آب و هوایی برجسته می کند و توسط دانشمندانی که اعلامیه جهانی آب و هوای کلینتل را امضا کرده اند، حمایت می شود. این گروه از پژوهشگران به دنبال ارائه روایتی بدیل در مواجهه با گفتمان غالب هستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Becoming Immortal

8.5   - IMDB

بری وات یکی از مورد احترام ترین و مرموزترین شخصیت های تاریخ WWE است. داستان پشت آن شخصیت و خود مرد، ویندهام روتوندا، هرگز مستند نشده است. داستان الهامبخش ویندهام روتوندا با استفاده از مصاحبههایی که قبلاً دیده نشده بود و فیلمهای اختصاصی پشت صحنه آشکار میشود. این مستند تاریخچه اوج باورنکردنی ویندهام به شهرت جهانی به عنوان یک سوپراستار دبلیو دبلیو ای و مبارزات و موفقیتهایی است که با خلاقیت به وجود آمده است.