زیرنویس فیلم My Babysitter the Super Hero (2022)

نام فارسی فیلم : بچه نگهدار من سوپر قهرمان (2022)

  • ژانر :   خانوادگی
  • کارگردان :   William Butler
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Melissa Peterman-  Mo Collins-  Jim O'Heir

خلاصه فارسی

یک پسر نوجوان و خواهر کوچکش وارد یک ماجراجویی پر آدرنالین میشوند که متوجه میشوند پرستار بچهشان در واقع یک ابرقهرمان افسانهای معروف به Agent-Action است.


خلاصه انگلیسی

A teenage boy and his little sister are thrust into an adrenaline-charged adventure when they find out their gregarious babysitter is in fact the legendary super hero known as Agent-Action.


این فیلم با نام تجاری My Babysitter the Super Hero محصول کشور United States است.به کارگردانی William Butler و بازیگرانی چون Melissa Peterman,Mo Collins,Jim O'Heir در ژانر خانوادگی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dakota

6.3   - IMDB

داکوتا، یک سگ خدمتکار سابق، به مادر مجرد کیت (کورنیش) و دخترش الکس (سلطان) می پیوندد تا در مزرعه خانوادگی شهری کوچکشان زندگی کنند. داکوتا به سرعت با خانه جدید خود سازگار می شود و تا حدودی به یک قهرمان محلی تبدیل می شود و به زودی از الکس جدا نمی شود. اما وقتی موجودیت مزرعه توسط کلانتر سرکش شهر تهدید می شود، داکوتا باید به خانواده کمک کند تا با هم متحد شوند و زمین را نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jessie and the Elf Boy

6.5   - IMDB

یک نوجوان خوش دست که مصمم است به یک آرایشگر مشهور مو تبدیل شود، با کمکی غیرمنتظره - یک جن جنگلی هنری - شراکت می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Finding Carlos

4.7   - IMDB

یک نوجوان اسکیت بورد با زندگی با پدر غریبه خود و یافتن جایگاه خود در جهان سازگار می شود. FINDING CARLOS با الهام از The Nutcracker و مملو از موسیقی و رقص، فیلمی است که تمام خانواده از آن لذت می برند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Reel Monsters

2.3   - IMDB

چهار نوجوان وارد ماجراجویی یک زندگی می شوند که شامل یک موجود افسانه ای و رمز و رازی از گذشته است که زندگی آنها را برای همیشه تغییر می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Tiger Rising

4.5   - IMDB

وقتی راب هورتون 12 ساله یک ببر در قفس را در جنگل های نزدیک خانه اش کشف می کند، تخیل او به راه می افتد و زندگی به شکل غیرمنتظره ای شروع به تغییر می کند. با کمک یک خدمتکار عاقل و مرموز، ویلی می و دختر سرسخت تازه وارد مدرسه، او باید در میان خاطرات کودکی، درد دل و ماجراهای شگفت انگیز بگذرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dogtown 2

3.9   - IMDB

زمان انتخابات در داگ تاون است و جک راسل، شهردار قدیمی، بینی خود را برای دور چهارم اصلاح می کند. اما بارنی لاکجاو نقشه می کشد تا انبار زباله را تصاحب کند. آیا Dogtown قبل از اینکه خیلی دیر شود، بارنی Lockjaws را متوقف خواهد کرد؟ در Dogtown 2 پیدا کنید.