زیرنویس فیلم Last Train to Christmas (2021)

نام فارسی فیلم : آخرین قطار برای کریسمس (2021)

  • ژانر :   کمدی فانتزی
  • کارگردان :   Julian Kemp
  • سال انتشار :   2021
  • محصول کشور :   United Kingdom
  • بازیگران :   Cary Elwes-  Nathalie Emmanuel-  Michael Sheen

خلاصه فارسی

تونی تاورز یک مدیر موفق کلوپ شبانه در سال 1985 است، یک سلبریتی محلی و با زنی بسیار جوانتر به نام سو نامزد کرده است. اما زمانی که او برای دیدار خانوادگی کریسمس به ناتینگهام سفر می کند، اوضاع کمی عجیب می شود. تونی متوجه می شود که با بالا و پایین رفتن این قطار سرنوشت ساز، می تواند خود را به جلو و عقب به مراحل مختلف زندگی خود برساند. نه تنها این، بلکه اقداماتی که او در یک کالسکه انجام می دهد مستقیماً بر زندگی او در کالسکه بعدی تأثیر می گذارد. سوال این است که آیا تونی می تواند زندگی خود - و زندگی افرادی را که دوستشان دارد - به سمت بهتر شدن تغییر دهد یا فقط اوضاع را بدتر خواهد کرد؟


خلاصه انگلیسی

Tony Towers is a successful nightclub manager in 1985, a local celebrity and engaged to a much younger woman, Sue. But when he embarks upon the 3:17 to Nottingham for a Christmas family reunion, things get a little strange. Tony discovers that by moving up and down this fateful train, he can transport himself forward and backward to various stages of his life. Not only that, but the actions he takes in one carriage directly affect his life in the next. The question is, can Tony change his life – and the lives of the people he loves – for the better, or will he just make things worse?


این فیلم با نام تجاری Last Train to Christmas محصول کشور United Kingdom است.به کارگردانی Julian Kemp و بازیگرانی چون Cary Elwes,Nathalie Emmanuel,Michael Sheen در ژانر کمدی,فانتزی در سال 2021 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Arthur's Whisky

4.4   - IMDB

هنگامی که شوهر جوآن می میرد، او از این که متوجه می شود او اکسیری اختراع کرده است شوکه می شود که مصرف کننده را دوباره جوان نشان می دهد. این سه زن با به اشتراک گذاشتن آن با دو دوستش، شهر را قرمز رنگ می کنند اما به زودی متوجه می شوند که دیگر برای جوان بودن در دنیای مدرن مجهز نیستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Self Reliance

6.1   - IMDB

وقتی به مردی پیشنهاد می شود یک میلیون دلار بازی کند که در آن شکارچیان سعی می کنند او را بکشند، او فکر می کند که راه گریز کامل را پیدا کرده است: آنها فقط زمانی می توانند حمله کنند که او تنها باشد. تنها مشکل او این است که هیچ یک از دوستان یا خانواده اش باور ندارند که بازی واقعی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Betty's Bad Luck in Love

6.2   - IMDB

روابط بتی که از کودکی نفرین شده بود تا در روابط عاشقانه شکست بخورد، همیشه به فاجعه ختم شده است. اما وقتی الکس را ملاقات می کند، وسوسه می شود یک بار دیگر تلاش کند. آیا عشق واقعی می تواند بر نفرین غلبه کند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Founders Day

4.6   - IMDB

در روزهای منتهی به انتخابات شدید شهرداری، یک شهر کوچک با یک سری قتل های شوم تکان می خورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Snooker Man

5.3   - IMDB

جانی «اسنوکر من» بونار هفدهمین رتبهبندی شباهت به رونی اوسالیوان در بریتانیا است که برای کمترین رتبهبندی مشابه در بریتانیا کار میکند. او وارد دنیای رقابتی بازی اسنوکر مینیاتوری می شود و تلاش می کند قهرمان جهان شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Underdoggs

5.6   - IMDB

Jaycen %27Two Js%27 Jennings یک ستاره حرفه ای سابق فوتبال است که به کف رسیده است. هنگامی که او محکوم به انجام خدمات اجتماعی مربیگری Underdoggs، یک تیم فوتبال سرکش در زادگاهش می شود، او این کار را بیشتر به عنوان فرصتی برای بازسازی چهره عمومی خود می بیند. اما در این پروسه، او ممکن است زندگی خود را تغییر دهد و عشق خود به بازی را دوباره کشف کند.