زیرنویس فیلم Insight (2021)

نام فارسی فیلم : بینش، بصیرت، درون بینی (2021)

4.3
  • ژانر :   اکشن
  • کارگردان :   Ken Zheng Livi Zheng
  • سال انتشار :   2021
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Tony Todd-  Keith David-  Madeline Zima

خلاصه فارسی

جیان (کن ژنگ) یک مامور مبارزه با تروریسم است که مهارت های خود را به عنوان یک هنرمند رزمی و روشن بین می آمیزد تا شرورترین افراد جهان را به دست عدالت بسپارد. این گرگ تنها با دریافت خبر مخربی مبنی بر پنهان کاری در مورد خودکشی ادعایی برادرش مجبور می شود یک مسیر غیرمنتظره به لس آنجلس انجام دهد. با کمک بی میل کارآگاهان LAPD، ابی (مدلین زیما)، کارل (تونی تاد) و کاپیتان دوک (کیث دیوید)، گروه بعید درگیر تحقیقات می شوند. جیان و ابی با یک جنایتکار با فناوری پیشرفته (شان پاتریک فلنری) مبارزه می کنند که به دنبال سوء استفاده از هدایای برادران در تلاش خود برای کسب قدرت است.


خلاصه انگلیسی

Jian (Ken Zheng) is a counter terrorism agent who blends his skills as a martial artist and clairvoyant to bring the world's most nefarious individuals to justice. This lone wolf is is forced to make an unexpected detour to Los Angeles upon receipt of the devastating news of a cover up surrounding his brother's alleged suicide. With the reluctant help of LAPD detectives, Abby (Madeline Zima), Carl (Tony Todd), and Captain Duke (Keith David), the unlikely group become involved in the investigation. Jian and Abby fight against a high-tech criminal (Sean Patrick Flanery) looking to exploit the brothers' gifts in his own quest to power.


این فیلم با نام تجاری Insight محصول کشور United States است.به کارگردانی Ken Zheng,Livi Zheng و بازیگرانی چون Tony Todd,Keith David,Madeline Zima در ژانر اکشن در سال 2021 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prey

7.1   - IMDB

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور به ترک ایستگاه تبلیغی مسیحی خود در صحرای کالاهاری می شوند. پس از سقوط هواپیمای خود، آنها باید برای جان خود با انسان و حیوان مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Heart of the Hunter

4.6   - IMDB

یک قاتل بازنشسته زمانی که دوستش یک توطئه خطرناک را در قلب دولت آفریقای جنوبی کشف می کند، دوباره وارد عمل می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

6.2   - IMDB

پس از رویارویی انفجاری خود، گودزیلا و کنگ باید در برابر یک تهدید عظیم کشف نشده که در دنیای ما پنهان شده است، دوباره متحد شوند و موجودیت آنها و خود ما را به چالش بکشد.