بازیگر فیلم و سریال Keith David (کیت دیوید)

Keith David - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 2" (1.88 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 4, 1956 in Harlem, New York City, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Princess and the Frog Dr. Facilier(2009), They Live Frank(1988), Armageddon General Kimsey(1998)

بیوگرافی فارسی

کیت دیوید کیت دیوید ویلیامز در منطقه هارلم در نیویورک به دنیا آمد و در شرق المورست ، در بخش کوئینز این شهر بزرگ شد. او فرزند دلوورس (دیکنسون) ، مدیر تلفن نیویورک و لستر ویلیامز ، مدیر عملیات حقوق و دستمزد است. در کودکی ، او فهمید که می خواهد پس از بازی در شیر شیر ناجوانمردانه در ...


بیوگرافی انگلیسی

Keith David was born Keith David Williams in New York City's Harlem district, and was raised in East Elmhurst, in the Queens section of the city. He is the son of Dolores (Dickenson), a New York Telephone manager, and Lester Williams, a payroll operations director. As a child, he realized he wanted to act after playing the cowardly lion in his ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Seventh Day

4.5   - IMDB

جن گیر معروفی که برای اولین روز تمرینش با یک کشیش تازه کار تیم می شود. همانطور که آنها در عمق جهنم روی زمین فرو می روند، خطوط بین خیر و شر محو می شود و شیاطین خودشان ظاهر می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Insight

4.3   - IMDB

جیان (کن ژنگ) یک مامور مبارزه با تروریسم است که مهارت های خود را به عنوان یک هنرمند رزمی و روشن بین می آمیزد تا شرورترین افراد جهان را به دست عدالت بسپارد. این گرگ تنها با دریافت خبر مخربی مبنی بر پنهان کاری در مورد خودکشی ادعایی برادرش مجبور می شود یک مسیر غیرمنتظره به لس آنجلس انجام دهد. با کمک بی میل کارآگاهان LAPD، ابی (مدلین زیما)، کارل (تونی تاد) و کاپیتان دوک (کیث دیوید)، گروه بعید درگیر تحقیقات می شوند. جیان و ابی با یک جنایتکار با فناوری پیشرفته (شان پاتریک فلنری) مبارزه می کنند که به دنبال سوء استفاده از هدایای برادران در تلاش خود برای کسب قدرت است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Unplugging

4.1   - IMDB

فکر می کنید یک اقامتگاه روستایی بدون سرویس تلفن همراه، اینترنت یا رسانه های اجتماعی راهی عاشقانه برای ترمیم زندگی زناشویی شماست؟ دوباره فکر کن با دن و جینین دیورسون آشنا شوید. تنها جرقه اتاق خواب آنها از پریز دیوار است. بهترین دوست دخترشان آی پد اوست. دن دیگر آن را تحمل نمی کند و یک آخر هفته آرام و آرام را در یک شهر کوهستانی دورافتاده برنامه ریزی می کند. بدون بچه، بدون تلفن، بدون رسانه های اجتماعی، فقط هوای تمیز و عاشقانه های زیادی. اما چیزی که بهعنوان یک آخر هفته عالی شروع میشود، بهسرعت با برخوردهای غیرمعمول، خوراکیهای قوی، مردم محلی بداخلاق و یک سگ تکچشم مزاحم فاجعهبار میشود. بدون GPS که آنها را راهنمایی کند یا رسانه های اجتماعی برای جلوگیری از خستگی آنها، دن و جینین مجبور می شوند دوباره با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. آیا یک "سم زدایی دیجیتال" واقعاً می تواند ازدواج و سلامت عقل آنها را نجات دهد؟

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری