زیرنویس فیلم Im Charlie Walker (2022)

نام فارسی فیلم : من چارلی واکر هستم (2022)

4.2
  • ژانر :   زندگینامه درام
  • کارگردان :   Patrick Gilles
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Monica Barbaro-  Mike Colter-  Emma Caulfield Ford

خلاصه فارسی

1971 پس از حقوق مدنی سانفرانسیسکو به نظر مکان مناسبی برای یک کهنه سرباز سیاه پوست جنگ کره و خانواده اش بود تا رویای استقلال اقتصادی و شانس خود را برای «رئیس» شدن تحقق بخشند. چارلی واکر به زودی متوجه شد که چقدر ساده لوح بوده است. در شهری پر از شیادان و مخالفان، او از پاسخ دادن به "نه" خودداری کرد. تا اینکه یک فاجعه فاجعه بار دری را باز کرد که قبلاً هرگز به روی یک مرد سیاه پوست باز نشده بود. این داستان در مورد اتفاقی است که وقتی او با هر دو پا از آن در گذشت!.


خلاصه انگلیسی

1971 post civil rights San Francisco seemed like the perfect place for a black Korean War veteran and his family to realize their dream of economic independence and his own chance to be his a 'boss'. Charlie Walker would soon find out how naive he was. In a city full of impostors and naysayers, he refused to take 'No' for an answer. Until a catastrophic disaster opened a door that had never been open to a black man before. This is a story about what happened when he stepped through that door, with both feet!.


این فیلم با نام تجاری I'm Charlie Walker محصول کشور United States است.به کارگردانی Patrick Gilles و بازیگرانی چون Monica Barbaro,Mike Colter,Emma Caulfield Ford در ژانر زندگینامه,درام در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Race for Glory: Audi vs Lancia

5.8   - IMDB

با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying in Plain Sight

5.6   - IMDB

داستان احساسی مورگان کروز دانش آموز دبیرستانی دارای اضافه وزن و مادرش کیم که هر دو رازهای تاریکی را در خود دارند که منجر به شرایط ویرانگری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Battlebox

4   - IMDB

با حمله ناگهانی ژاپنی ها، سرلشکر بریتانیایی مالتبی و افسران ارشدش با تصمیم مبارزه تا سرحد مرگ یا ارائه تسلیم تحقیرآمیز مستعمره بریتانیا هنگ کنگ دست و پنجه نرم می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dog Gone

6.1   - IMDB

وقتی سگ محبوبش ناپدید می شود، مرد جوانی با والدینش به جستجوی باورنکردنی می پردازد تا او را پیدا کند و به او داروهای نجات بخش بدهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Beauty

3.8   - IMDB

خواننده جوانی که در آستانه یک حرفه امیدوارکننده قرار دارد، خود را بین یک خانواده سلطهگر، فشارهای صنعت و عشقش به دوست دخترش میبیند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Terror on the Prairie

6.4   - IMDB

یک خانواده پیشگام در مقابل یک باند قانون شکن شریر که آنها را در مزرعه تازه ساخته شده خود در دشت مونتانا وحشت می کنند، مبارزه می کنند.