بازیگر فیلم و سریال Mike Colter

Mike Colter - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 3" (1.91 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 26, 1976 in Columbia, South Carolina, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Luke Cage Luke Cage / Carl Lucas(2016-2018), Men in Black 3 Colonel(2012), Extinction David(2018)

بیوگرافی فارسی

مایک در 8 سالگی آقای و خانم ادی لی کلتر آقای متولد شد. او در 8 سالگی می دانست که بازیگری به عنوان آرزوی طولانی مدت زندگی او خواهد بود. در دبیرستان و رئیس جمهور شدن باشگاه بعد از قرار دادن چندین نمایشنامه و گرفتن طعم و مزه برای اجرای جلوی ...


بیوگرافی انگلیسی

Mike was born to Mr. & Mrs. Eddie Lee Colter Sr. At just 8 years of age he knew that acting would be his life long ambition when he saw the film "A Soldiers Story" in 1984. He began by starting a drama club in high school and becoming the president of the club. After putting on several plays and getting a taste for performing in front of an ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Black and Blue

6.4   - IMDB

در معرض دید یک پلیس زن آفریقایی-آمریکایی تازه کار دیترویت است که به طور تصادفی با افسران فاسدی برخورد می کند که در حال قتل یک فروشنده مواد مخدر هستند، حادثه ای که توسط دوربین بدن او ضبط شده است. آنها در طول شب او را تعقیب می کنند تا فیلم را از بین ببرند، اما برای بدتر شدن اوضاع، آنها به یک باند تبهکار خبر داده اند که او مسئول مرگ فروشنده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fatale

5.4   - IMDB

یک مرد متاهل موفق پس از یک شبانه روز خود را درگیر آخرین تحقیقات کارآگاه پلیس حیله گر می بیند.::ناشناس

زیر‌نویس فارسی فیلم I'm Charlie Walker

4.2   - IMDB

1971 پس از حقوق مدنی سانفرانسیسکو به نظر مکان مناسبی برای یک کهنه سرباز سیاه پوست جنگ کره و خانواده اش بود تا رویای استقلال اقتصادی و شانس خود را برای «رئیس» شدن تحقق بخشند. چارلی واکر به زودی متوجه شد که چقدر ساده لوح بوده است. در شهری پر از شیادان و مخالفان، او از پاسخ دادن به "نه" خودداری کرد. تا اینکه یک فاجعه فاجعه بار دری را باز کرد که قبلاً هرگز به روی یک مرد سیاه پوست باز نشده بود. این داستان در مورد اتفاقی است که وقتی او با هر دو پا از آن در گذشت!.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری