زیرنویس فیلم House of Gucci (2021)

نام فارسی فیلم : خانه گوچی (2021)

6.6
  • ژانر :   درام دلهره آور
  • کارگردان :   Ridley Scott
  • سال انتشار :   2021
  • محصول کشور :   Canada United States
  • بازیگران :   Lady Gaga-  Adam Driver-  Al Pacino

خلاصه فارسی

هنگامی که پاتریزیا رگیانی، یک فرد خارجی از ابتدا فروتنانه، با خانواده گوچی ازدواج می کند، جاه طلبی لجام گسیخته او شروع به افشای میراث خانواده می کند و مارپیچی بی پروا از خیانت، انحطاط، انتقام، و در نهایت... قتل را به راه می اندازد.


خلاصه انگلیسی

When Patrizia Reggiani, an outsider from humble beginnings, marries into the Gucci family, her unbridled ambition begins to unravel the family legacy and triggers a reckless spiral of betrayal, decadence, revenge, and ultimately…murder.


این فیلم با نام تجاری House of Gucci محصول کشور Canada,United States است.به کارگردانی Ridley Scott و بازیگرانی چون Lady Gaga,Adam Driver,Al Pacino در ژانر ,درام,دلهره آور در سال 2021 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Painter

4.6   - IMDB

یک مامور سابق سیا زمانی که زنی مرموز از گذشته خود دوباره ظاهر می شود به دنیای خطرناکی بازگردانده می شود. اکنون که توسط یک قاتل بی امان و یک برنامه عملیات سیاه سرکش قرار گرفته و هدف قرار گرفته است، باید به مهارت هایی که فکر می کرد در یک بازی بقای پرمخاطره پشت سر گذاشته است تکیه کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Bastard Sons

4.8   - IMDB

با کشته شدن پدر وینسنت دامیانو، رئیس خانواده، زندگی گروهی از تبهکاران سازمان یافته مختل می شود. برادران «حرامزاده» وینسنت، گروهی از روحهای یتیمی که او با هم بزرگ کرده است، تصور میکنند که چه کسی پدرشان را کشته است... شریک زندگیاش رم. حرامزاده ها در تلاشی شجاعانه و حساب شده برای به دست آوردن دوباره تجارت و انتقام گرفتن از رم، جنگی همه جانبه را برای بدست آوردن پوند گوشت خود به راه می اندازند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Race for Glory: Audi vs Lancia

5.8   - IMDB

با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying in Plain Sight

5.6   - IMDB

داستان احساسی مورگان کروز دانش آموز دبیرستانی دارای اضافه وزن و مادرش کیم که هر دو رازهای تاریکی را در خود دارند که منجر به شرایط ویرانگری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم From the Ashes

2   - IMDB

زنی که به خاطر جنایت شوهرش زندانی می شود، متوجه می شود که تنها راه نجاتش حل معماهای گذشته مرموزش است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bosco

5.9   - IMDB

بر اساس داستان واقعی کوانتای "بوسکو" آدامز. آدامز که به دلیل تلاش برای در اختیار داشتن ماری جوانا به 35 سال زندان محکوم شده بود، در حالی که تحت نظارت 24 ساعته در سلول انفرادی بود، با کمک یک زن مسن تر که از طریق یک آگهی قلب تنها با او آشنا شد، به طور معجزه آسایی از یک زندان فوق امنیتی فدرال فرار کرد.