زیرنویس فیلم Hostile Territory (2022)

نام فارسی فیلم : سرزمین متخاصم (2022)

4.2
  • ژانر :   درام داستانی غربی
  • کارگردان :   Brian Presley
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Matt McCoy-  Brea Bee-  Brad Leland

خلاصه فارسی

سابق P.O.W. جک کالگرو به دنبال جنگ داخلی بهشت ​​و زمین را نقل مکان می کند تا با فرزندانش متحد شود. پس از بازگشت به خانه، جک متوجه میشود که همسرش به طرز غمانگیزی مرده است و فرزندانش که گمان میرود یتیم هستند، با قطاری که از خطوط دشمن عبور میکند، به اعماق غرب میروند و قصد دارند در خانههای جدید قرار بگیرند. کالگرو و یک سرباز دیگر با گروهی از تیراندازان بومی آمریکایی و یک برده آزاد شده در تلاش برای متوقف کردن قطار هستند.


خلاصه انگلیسی

Former P.O.W. Jack Calgrove moves Heaven and Earth to be reunited with his children following the Civil War. After returning home, Jack discovers that his wife has tragically died and his children, presumed to be orphans, are heading deep into the West on a train crossing enemy lines, with the intent of being placed into new homes. Calgrove and another soldier team up with a troop of Native American sharpshooters and a freed slave as they try to stop the train.


این فیلم با نام تجاری Hostile Territory محصول کشور United States است.به کارگردانی Brian Presley و بازیگرانی چون Matt McCoy,Brea Bee,Brad Leland در ژانر درام,داستانی,غربی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bardejov

5.3   - IMDB

داستان Emil A. Fish بازمانده هولوکاست، که 9 ساله بود زمانی که او و خانواده اش در Bardejov، اسلواکی به اردوگاه کار اجباری فرستاده شدند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ordinary Angels

7.4   - IMDB

در لوئیزویل، کنتاکی، آرایشگر شارون استیونز تودهها را گرد هم میآورد تا به پدر بیوه اد اشمیت کمک کند تا دختر 5 سالهاش میشل را که به شدت بیمار است، پس از اینکه جامعهشان توسط یک طوفان برفی بزرگ ناشی از موج سرمای آمریکای شمالی در سال 1994 تحت تاثیر قرار میگیرد، گرد هم میآورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Drift

6.3   - IMDB

ژاکلین، یک پناهنده جوان، تنها و بی پول در جزیره ای یونانی فرود می آید، جایی که سعی می کند زنده بماند، سپس با گذشته خود کنار بیاید. در حالی که نیروی خود را جمع می کند، با یک راهنمای تور بی ریشه دوستی را آغاز می کند و آنها با هم مقاومت لازم را برای پیشرفت پیدا می کنند.