بازیگر فیلم و سریال Brad Leland

Brad Leland - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 2" (1.88 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   September 15, 1954 in Lubbock, Texas, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Deepwater Horizon Kaluza(2016), Friday Night Lights John Aubrey(2004), Hancock Executive(2008)

بیوگرافی فارسی

فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه فناوری تگزاس. Owner Turnkey Productions II ، یک شرکت تولید کننده خدمات کامل و متخصص در رویدادها ، جشنواره ها و نمایش های مختلف. او یک گلف باز و علاقه مندان به ورزش ، وفادار به Plano Wildcats (جایی که در سال 1972 عضو تیم فوتبال قهرمان ایالتی بود) ، ...


بیوگرافی انگلیسی

Graduated with a Bachelors Degree in Acting and Directing from Texas Tech University. Owns Turnkey Productions II, a full-service production company specializing in events, festivals, and shows of all types. An avid golfer and sports enthusiast, he is loyal to the Plano Wildcats(where he was a member of the State Champion football team in 1972), ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Great Alaskan Race

5.3   - IMDB

در مسابقه بزرگ تاریخی رحمت در سال 1925، گروهی از مشتاقان شجاع 700 مایل را طی می کنند تا بچه های کوچک نوم، آلاسکا را از یک بیماری همه گیر مرگبار نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hostile Territory

4.2   - IMDB

سابق P.O.W. جک کالگرو به دنبال جنگ داخلی بهشت ​​و زمین را نقل مکان می کند تا با فرزندانش متحد شود. پس از بازگشت به خانه، جک متوجه میشود که همسرش به طرز غمانگیزی مرده است و فرزندانش که گمان میرود یتیم هستند، با قطاری که از خطوط دشمن عبور میکند، به اعماق غرب میروند و قصد دارند در خانههای جدید قرار بگیرند. کالگرو و یک سرباز دیگر با گروهی از تیراندازان بومی آمریکایی و یک برده آزاد شده در تلاش برای متوقف کردن قطار هستند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری